برگزاری مراسم عطرافشانی مزار شهدای وحدت در مشهد

مراسم عطرافشانی مزار علمداران وحدت در سیستان و بلوچستان، سرداران شهید «نورعلی شوشتری» و «رجبعلی محمدزاده» پنجشنبه ۲۹ مهر در بهشت رضا برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۸۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ - 20October 2021

به‌ گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان و جمعی از پاسداران و مردم منطقه پیشین، مراسم عطرافشانی مزار این شهدای والامقام (پنجشنبه ۲۹ مهر) ساعت ۱۴ در گلزار شهدای بهشت رضا قطعه میرزا جوادآقا تهرانی برگزار خواهد شد.

در این مراسم که خانواده شهدا، پیشکسوتان جهاد و مقاومت و اقشار مختلف مردم شهیدپرور مشهدالرضا حضور خواهند داشت، امیر عارف به مرثیه‌سرایی خواهد پرداخت.

سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه قدس سپاه پاسداران و جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه در ۱۴ اسفند ۱۳۲۷ در روستای «ینگجه» از بخش سرولایت شهرستان نیشابور متولد شد. وی سرانجام در ۲۶ مهر ۱۳۸۸ که قصد شرکت در همایش «وحدت اقوام و مذاهب سیستان و بلوچستان» در منطقه پیشین از توابع استان سیستان و بلوچستان را داشت به همراه سردار سرتیپ پاسدار «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان و جمعی از پاسداران و عشایر بلوچ به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها