امام جمعه کاشان:

«شهادت» پاداش مجاهدت مخلصانه سردار شوشتری بود

آیت‌الله «سلیمانی» گفت: اگرچه کارهای بسیاری برای توسعه و امنیت این استان مدنظر داشت اما از آنجایی که نیت خیر و اخلاص عمل داشت در زمره شهدا و دوستداران خداوند قرار گرفت.
کد خبر: ۴۸۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 20October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با دوازدهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «نورعلی شوشتری» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس و جانشین نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «رجبعلی محمدزاده» فرمانده سپاه سلمان، مراسم بزرگداشتی با حضور آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه کاشان، زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی عصر امروز در رواق امام خمینی(ره) برگزار شد.

‌آیت‌الله سلیمانی در این مراسم ‌اظهار داشت: سردار شوشتری با هدف ایجاد امنیت پایدار و بومی کردن امنیت وارد سیستان و بلوچستان شد و برنامه‌های بسیار خوبی را تدوین و اجرایی کرد.

وی گفت: اگرچه کارهای بسیاری برای توسعه و امنیت این استان مدنظر داشت اما از آنجایی که نیت خیر و اخلاص عمل داشت در زمره شهدا و دوستداران خداوند قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: شهیدان شوشتری، محمدزاده، لکزایی به واسطه نیت‌های خیر و خالصی که داشتند به مقام والای شهادت دست یافتند.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: تا زمانی که سرمایه‌های گرانقدری مانند این عزیزان داریم قطعا حمایت خداوند را هم در کنار خود داریم.

سلیمانی بیان کرد: سلاح ایمان و اعتقاد از هر سلاحی کارآمدتر است و شهیدان شوشتری و محمدزاده مسلح به این سلاح بودند که توانستند در جهت اعتلای اسلام ناب گام‌های مؤثری بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها