فرمانده انتظامی استان البرز مطرح کرد؛

بانگ «أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ»؛ راز ماندگاری اقتدار مسلمين

سردار «محمدیان» گفت: بانگ ملکوتی «أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ» که در سراسر گيتی طنین‌انداز شده، راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمين و تقويت و ترويج وحدت و يکدلی است.
کد خبر: ۴۸۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ - 21October 2021

بانگ «أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ»؛ راز ماندگاری اقتدار مسلمينبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز در پيامی آغاز هفته وحدت را به مسلمانان جهان به‌ویژه شهروندان استان البرز تبريک گفت. متن پيام صادره به شرح ذيل است:

«بسم‌الله الرحمن الرحيم

وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَميعًا وَلا تَفَرَّقوا وَاذكُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَيكُم إِذ كُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَينَ قُلوبِكُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخوانًا وَكُنتُم عَلى شَفا حُفرَةٍ مِنَ النّارِ فَأَنقَذَكُم مِنها كَذالِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُم آياتِهِ لَعَلَّكُم تَهتَدونَ (سوره مبارکه آل عمران، آيه 103)

و همگی به ريسمان خدا ( قرآن و اسلام و هرگونه وسيله وحدت‌) چنگ زنيد و پراکنده نشويد! و نعمت خدا را بر خود به ياد آريد که چگونه دشمن يکديگر بوديد و او ميان دل‌های شما الفت ايجاد کرد و به برکتِ نعمتِ او، برادر شديد! و شما بر لبِ حفره‌ای از آتش بوديد، خدا شما را از آن نجات داد؛ این‌چنین، خداوند آيات خود را برای شما آشکار میسازد؛ شايد پذيرای هدايت شويد.

مفتخريم و ملت عزيز سرتاپا متعهد به اسلام و قرآن مفتخر است که پيرو مذهبی است که حقايق قرآنی آن سراسر وحدت بين مسلمين، بلکه بشريت است. (امام خميني (ره))

بانگ ملکوتی «أَشْهَدُ أَنَّ مُحَمَّدًا رَسُولُ ٱللَّهِ» که در سراسر گيتی طنین‌انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق‌تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمين و تقويت و ترويج وحدت و يکدلی است.

ماه ربیع‌الاول يادآور ميلاد آخرين رسول خدا و پيامبر صلح و دوستی است که به حقيقت فصلی برايی عمل به سيره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بیترديد نماد پيام صلح و دوستی برای پيروان راستين و حقيقی دين و مکتب انسان‌ساز اسلام است.

اينجانب فرارسیدن ولادت خجسته و پرميمنت ختم المرسلين، رحمه للعالمين، فخر عالم و آدم، پيام‌آور عزت، رحمت و سعادت کل بشر حضرت محمد مصطفی (ص) و آغاز هفته وحدت و نيز ولادت فرخنده پيشوای راستين صالحين و صديقين حضرت امام جعفر صادق (ع) را به همه امت اسلامی به‌ویژه همکاران پرتلاش در مجموعه فرماندهی انتظامی استان البرز و مردم شريف و ولايت مدار این استان تبريک و تهنيت عرض می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها