نماینده ولی فقیه در آذربایجان ‌شرقی:

مسئولان دانشگاه علمی کاربردی در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند

حجت‌الاسلام «آل هاشم» گفت: مسئولان دانشگاه علمی کاربردی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تلاش کنند تا در پیشرفت انقلاب اسلامی بیش از پیش موفقیت حاصل شود.
کد خبر: ۴۸۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ - 21October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز،  حجت‌الاسلام «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، امروز (پنج‌شنبه) در مراسم گرامیداشت سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی و استقبال از دانشجویان ورود سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه این دانشگاه، مهارتی است و در سال‌های اخیر توانسته در راستای رسالت خود گام بردارد، اظهار داشت: اگر تربیت نیروی متخصص بر اساس نیاز جامعه باشد، موجب رشد و پیشرفت آن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه جامع علمی کاربردی در این زمینه خوب عمل کرده و بیشتر فعالیت‌های آن بر اساس نیاز جامعه است، افزود: این دانشگاه روحیه علم‌طلبی را افزایش می‌دهد و دانشجویان در کنار یادگیری علم و دانش در این دانشگاه مهارت نیز یاد می‌گیرند و در واقع علم و عمل را در کنار هم فرا می‌گیرند.

امام جمعه تبریز بیان کرد: طی سال‌های اخیر مهارت‌آموزی توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ‌سازی شده و استقبال از دانشگاه‌های مهارتی و جامع علمی کاربردی افزایش یافته که این نشان از موفقیت‌های این دانشگاه است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه دغدغه شغلی چندانی ندارند؛ زیرا در صورتی که مهارت‌ها را خوب یاد بگیرند بعد از دانش‌آموختگی به راحتی خودشان کارآفرین می‌شوند.

وی با اشاره به برخی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط واحد استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی، یادآوری کرد: طی چند سال اخیر فعالیت‌های بسیار خوبی در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی انجام شده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم گفت: مسئولان دانشگاه علمی کاربردی در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تحقق اهداف بیانیه گام دوم تلاش کنند تا در پیشرفت انقلاب اسلامی بیش از پیش موفقیت حاصل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار