سرلشکر باقری به تهران بازگشت

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران که به روسیه سفر کرده بود، پس از دیدار و رایزنی‌های فشرده با مقامات نظامی این کشور عصر روز پنجشنبه به تهران بازگشت.
کد خبر: ۴۸۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ - 21October 2021

سرلشکر باقری به تهران بازگشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از روز یکشنبه هفته جاری برای انجام دیدارهایی رسمی عازم روسیه شد و در این مدت با وزیر دفاع و رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح روسیه دیدار کرد. وی سفری نیز به سن پترزبورگ داشت و با مقامات ارشد نیروی دریایی روسیه و ناوگان شمال این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار باقری در نشستی با کارشناسان و مدیران نهاد‌های ایرانی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو نیز، اهداف این سفر، وضعیت همکاری‌ها و مناسبات مشترک دفاعی و نظامی دوکشور و آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین المللی و مبارزه با تروریسم را ترسیم و تبیین کرد.

وی در آخرین روز سفر کاری و در چارچوب برنامه سفر رسمی پنج روزه خود پس از بازدید از آستراخان و امکانات دریانوردی روسیه در این منطقه و نیز بازدید از بندر ایرانی سالیانکا در منطقه آستراخان، روسیه را به مقصد تهران ترک کرد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار