اولین همایش مجمع بسیج استان قزوین برگزار شد

اولین همایش مجمع بسیج، با حضور استاندار و فرمانده سپاه قزوین در دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸ - 20June 2015

اولین همایش مجمع بسیج استان قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، در این همایش، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: دشمن از هر ابزاری برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده می کند.

وی در ادامه، تحقق اهداف انقلاب اسلامی و راه برون رفت از حاکمیت جهانی را در روحیه بسیجی دانست و سه رکن اسلام، مردم، رهبری را پایه گذار انقلاب شمرد و یادآور شد: تلاش بسیج بر اصول انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) افزود: مجامع اقشاری در بسیج تشکیل شد تا با تخصص و توانمندی در سرنوشت جامعه به مسئولین نظام کمک کنند، مجامع نیروی همتراز انقلاب اسلامی را بودجود می آورد و کارگروه های مجامع با چشم انداز بلند به دنبال درمان دردهای انقلاب اسلامی هستند.

در ادامه این این همایش با برگزاری انتخابات مجمع به ترتیب مرتضی روزبه استاندار بعنوان رئیس مجمع و طیب ملکی پور نائب رئیس دوم سردار شاهرخی نائب رئیس اول و حاج حمزه قربانی بازرس و خانم محمدبیگی بازرس انتخابات شدند.

سپس مرتضی روزبه استاندار قزوین در خصوص پیگیری مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان قزوین تذکراتی به مدیران داد و روحیه بسیجی و شهداء را در اولویت برنامه ها و ملاک کار در استان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار