امام جمعه گناوه:

پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی همه بشریت است

با بیان پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی همه بشریت است و باید تلاش کرد اخلاق و سیره آن حضرت و ائمه (ع) را در زندگی فردی و اجتماعی خود ساری و جاری کنیم گفت: در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) حوادث خارق العاده ای رخ داد که در تاریخ ثبت و ضبط شده است.
کد خبر: ۴۸۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸ - 22October 2021

پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی همه بشریت استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک سالروز ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و میلاد با سعادت امام صادق (ع) در ۱۷ ربیع الاول گفت: مؤسس مذهب جعفری پیامبر گرامی اسلام (ص) است و امام صادق (ع) رئیس مذهب شیعه و احیا کننده این مذهب است.

امام جمعه گناوه با بیان پیامبر گرامی اسلام (ص) اسوه و الگوی همه بشریت است و باید تلاش کرد اخلاق و سیره آن حضرت و ائمه (ع) را در زندگی فردی و اجتماعی خود ساری و جاری کنیم گفت: در شب میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) حوادث خارق العاده ای رخ داد که در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی با تاکید بر اهمیت خنثی سازی تحریم‌های دشمنان اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در سال گذشته در جمع خانواده سردار شهید سپهبد سلیمانی فرمودند: «رفع تحریم دست دشمن است ولی خنثی کردن تحریم دست ما است».

وی با اشاره به اینکه کارشناسان اقتصادی اجماع دارند که راه‌هایی برای خنثی سازی تحریم‌ها وجود دارد گفت: اعتماد نکردن به دشمنان از راه‌های خنثی سازی تحریم‌ها و یک رویکرد لازم و اجتناب ناپذیر است که باید به عنوان یک راهبرد دائمی مدنظر دولتمردان دولت انقلابی و مردمی باشد.

وی با بیان اینکه اعتماد و اتکا به ظرفیت‌های داخلی دومین عامل در خنثی سازی تحریم‌ها است اضافه کرد: کشور ما دارای ظرفیت بسیاراست و در همین استان بوشهر ظرفیت‌ها و منابع الهی بیشماری وجود دارد که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: وحدت و انسجام بین قوا و فرماندهی واحد در دستگاه‌های اجرایی عامل دیگر در خنثی سازی تحریم‌ها است که برای خنثی سازی تحریم دشمنان باید مد نظر باشد.

وی با اشاره به اهمیت مقابله با فساد و مفسدان اقتصادی گفت: مقابله با فساد و مفسدان نیازمند عزم ملی است و قوه قضائیه نیز در حال برخورد با مفسدان است که امید را در جامعه ایجاد می‌کند.

وی گفت: ورود قوه قضائیه به حیات خلوت مفسدان اقتصادی و کسانی که برای خود خط قرمزهایی ساختگی ایجاد کرده‌اند و با استفاده از رانت‌ها به بیت المال و اموال عمومی دست درازی می‌کنند، باعث ایجاد امید در جامعه می‌شود.

امام جمعه گناوه گفت: قوه قضائیه هیچ خط قرمزی را برای مبارزه با فساد و مفسدان نداشته باشد و با کسانی که به اصطلاح یقه سفید هستند و به این وسیله می‌خواهند به اموال مردم دست درازی کنند می‌طلبد که قوه قضائیه برخورد کند و مردم را نسبت به این قوه بیشتر امیدوار کند.

امام جمعه گناوه با اشاره به تنش‌های مذهبی توسط استکبار جهانی در منطقه گفت: طی ماه‌های گذشته حملات سازمان یافته‌ای علیه شیعیان در کشورهای مختلف به راه افتاده است و این حوادث یک توطئه هماهنگ استکبار جهانی برای کشورهای منطقه است که نقطه آغاز این توطئه را باید در شکست آمریکا در افغانستان و ناکامی اشغالگران در دست یابی به اهداف خود و خروج مفتضحانه آنها از افغانستان دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار