مدیر امور پیشکسوتان اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

جشنواره «من افتخار می‌کنم» در کرمانشاه برگزار می‌‌شود

سرهنگ «مرادی» از برگزاری اولین جشنواره استانی «من افتخار می‌کنم» با هدف ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت در کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۴۸۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹ - 23October 2021

جشنواره «من افتخار می‌کنم» در کرمانشاه برگزار می‌‌شود//// سلام//خداقوت//لطفا عکس بهتر جایگزین کنید/// باتشکرسرهنگ «محمد مرادی» مدیر امور پیشکسوتان جهاد و مقاومت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از برگزاری اولین جشنواره «من افتخار می‌کنم» در این استان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره استانی «من افتخار می‌کنم» با موضوع ثبت خاطرات پیشکسوتان جهاد و مقاومت، شامل بخش‌های فیلم کوتاه سه تا پنج دقیقه‌ای، فایل صوتی سه تا پنج دقیقه‌ای و عکس به همراه خاطره و دل‌نوشته در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: حداکثر حجم فایل‌های ویدیوئی ارسالی به این جشنواره باید ۵۰ مگابایت با فرمت‌های تصویری M۴V - MP۴ - MMV - MOV و فرمت فایل‌های صوتی نیز باید با فرمت OGG - WMA - MP۳ باشد.

سرهنگ مرادی عنوان کرد: در این جشنواره به ۲۰ اثر برتر استانی جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت و علاوه بر آن، منتخبان به مرحله ملی جشنواره معرفی خواهند شد.

به گزارش دفاع‌پرس، علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره، می‌توانند تا پایان آبان‌ آثار خود را به دبیرخانه به آدرس کرمانشاه، خیابان موید، جنب پارک شیرین، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با کدپستی ۶۷۱۸۶۹۸۹۵۳ ارسال کرده و یا با شماره تلفن‌های ۰۸۳۳۷۲۳۸۶۰۰ تماس حاصل بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار