مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) مطرح کرد؛

گام دوم انقلاب راهبری مهم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی

افتخاری گفت: گام دوم انقلاب اسلامی راهبری مهم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.
کد خبر: ۴۸۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲ - 23October 2021

گام دوم انقلاب راهبری مهم برای رسیدن به تمدن نوین اسلامیبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «لاله افتخاری» مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز (شنبه) در نشست نقش بانوان تقریبی در تکوین تمدن اسلامی که با حضور بانوان اهل تسنن، فرهیختگان و اندیشمندان حوزه زنان برگزار شد، با اشاره به اینکه در جهانی زندگی می‌کنیم که دشمنان با استفاده از جنگ نرم و جنگ اقتصادی و سیاسی به دنبال شکست ما هستند، اظهار داشت: هفته وحدت بهترین زمان برای اتحاد و همدلی برای مقابله با دشمنان است.

وی ادامه داد: اگر همبستگی داشته باشیم و اختلافات در حوز‌های مختلف را کنار بزنیم می‌توانیم بر مشکلات فائق بیاییم و نقشه‌های دشمنان را با شکست رو برو کنیم.

افتخاری خاطرنشان کرد: امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی باید برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است گامی مهم برداریم و حضوری وحدت آفرین در این حوزه داشته باشیم.

ایران اسلامی الگویی از وحدت است

در ادامه مینو اصلانی رئیس بسیج جامعه زنان با بیان اینکه ایران اسلامی الگویی از وحدت است، اظهار داشت: دشمنان با توطئه به دنبال تفرقه در کشور و اقوام مختلف هستند.

وی ادامه داد: باید اعلام کنیم نظام مقدس جمهوری اسلامی‌ هیچگاه به دنبال تبعیض بین اقوام نیست و به دنبال فرصت‌ها برای پیشرفت اقوام‌ مختلف است.

اصلانی با طرح سوالی مبنی بر اینکه امروز باید ببینیم الگوی کشورمان برای ایجاد وحدت در دنیا وحدت بین زنان مسلمان است؟ گفت: امروز ما می‌توانیم الگوی زن مسلمان را به دنیا معرفی کنیم و دنیا را به سمت وحدت ببریم و رسالتی که انقلاب اسلامی دارد اجرایی کنیم. 

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار