امام جمعه «مهریز» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس عنوان کرد؛

ساخت مسجد جامع «مهریز» نیازمند مشارکت خیّران/ واکسن ایرانی کرونا نشانه اقتدار کشور است

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» گفت: بنای مسجد جامع مهریز به‌عنوان یک مرکز مذهبی، فرهنگی و عبادی، سال‌هاست که توسط آیت‌الله «صدوقی» نهاده شده است؛ بنابراین لازم است خیرّان نیز در ساخت آن مشارکت داشته باشند تا مسجد جامعی در شأن مهریز ساخته شود.
کد خبر: ۴۸۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۷ - 24October 2021

حجت‌الاسلام «عبدالرضا محی‌الدینی» امام جمعه شهرستان مهریز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با بیان این‌که کادر پزشکی انصافاً در راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا خوب درخشیدند و بیش از توان خود برای ریشه‌کن کردن این بیماری در خدمت جامعه بودند، اظهار داشت: «واکسیناسیون» موضوع مهمی است که برای آن زحمات زیادی، هم زمینه تولید و هم زمینه واردات کشیده شده است؛ اما برخی افراد در فضای مجازی تبلیغاتی علیه واکسیناسیون می‌کنند تا از اهمیت آن بکاهند.

وی با اشاره به تزریق واکسن ایرانی کرونا توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، افزود: یکی از پیام‌های مهم این اقدام، این است که وقتی رهبر یک کشور در انظار عمومی، نوعی از واکسن را تزریق می‌کند، یعنی همه مردم با اطمینان خاطر این نوع واکسن را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام «محی‌الدینی» با بیان اینکه مردم شهرستان «مهریز» نیز باید موضوع تزریق واکسن کرونا را جدی بگیرند، اذعان داشت: مردم مهریز در امر واکسیناسیون مشارکت جدی داشته باشند؛ چراکه واکسن ایرانی کرونا فقط یک واکسن نیست، بلکه نشانی از قدرت و اقتدار و همچنین توانمندی علمی متخصصان کشور است.

ضرورت مشارکت خیّران برای ساخت مسجد جامع «مهریز»

امام جمعه شهرستان «مهریز» در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر فرآیند ساخت و تکمیل مسجد جامع «مهریز»، گفت: بنای مسجد جامع مهریز به‌عنوان یک مرکز مذهبی، فرهنگی و عبادی، سال‌هاست که توسط آیت‌الله «صدوقی» نهاده شده است؛ بنابراین لازم است خیرّان نیز در ساخت آن مشارکت داشته باشند تا مسجد جامعی در شأن مهریز ساخته شود.

وی خاطرنشان کرد: روند ساخت مسجد جامع «مهریز» فقط ۱۰ درصد پیشرفت داشته است؛ بنابراین دست ما به سوی خیرین و دلسوزان دراز است تا این مجموعه عظیم ساخته شود و مردم از آن استفاده کامل ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها