نشست سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه‌های ارتش

در ادامه نشست‌های صمیمانه و هم‌اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویان دانشگاه‌های افسری و مراکز آموزش درجه‌داری ارتش به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی با امیر سرلشکر موسوی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۴۸۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ - 23October 2021

نشست صمیمانه و هم‌اندیشی امیر سرلشکر موسوی با دانشجویان دانشگاه‌های ارتشبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نشست هم‌اندیشی امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش با دانشجویان دانشگاه‌های افسری امام علی (ع)، پدافند هوایی، شهید ستاری، فارابی، علوم پزشکی و هنر آموزان مراکز آموزش درجه‌داری لشکرک نیروی زمینی و شهید خضرایی نیروی هوایی به میزبانی دانشگاه علوم و فنون فارابی برگزار شد.

همچنین دانشجویان دانشگاه امام خمینی (ره) نوشهر و هنر آموزان مراکز آموزش درجه‌داری اراک و رشت نیز به صورت دورسخنی در این نشست هم‌اندیشی شرکت کردند.

در این نشست دانشجویان دیدگاه‌ها و راهکار‌های مد نظر خود را برای ارتقاء هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های آموزشی، رزمی، و دیگر حوزه‌ها به صورت مستقیم با فرمانده کل ارتش مطرح کردند.

در ادامه، امیر سرلشکر موسوی ضمن تبیین اهداف و راهبرد‌های ارتش در حوزه‌های گوناگون، دستورات را لازم برای پیگیری درخواست‌های دانشجویان و بررسی راهکار‌ها و پیشنهاد‌ها صادر کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار