مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

همانند شهدا به نظام و انقلاب پایبند باشیم

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» گفت: همانند شهدا به نظام و انقلاب پایبند باشیم.
کد خبر: ۴۸۵۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ - 23October 2021

همانند شهدا به نظام و انقلاب پایبند باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز با حضور در روستای قره تپه شهرستان بهشهر در دیدار با والدین شهیدان «نبی الله ابراهیمی» و «حمید اعظمی» از شهدای اهل تشیع و اهل تسنن که به مناسبت هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) صورت گرفت، با بیان اینکه عهد و پیمان با شهدا، حفط فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: باید همانند شهدا عمل کنیم و به نظام، انقلاب و ولایت پایبند باشیم.

وی افزود: خانواده‌های معزز شهدای اهل تسنن همانند خانواده‌های گرانقدر شهدای اهل تشیع برای ما عزیز و قابل احترام هستند و تکریم و قدرشناسی از همه این عزیزان امری واجب است.

حجت الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده پروردگار است، تصریح کرد: پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبرد‌های بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته و اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت به خاطر وحدت و راهکار‌های ارایه شده از طرف پیامبرخاتم (ص) بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اشاره به اینکه هفته وحدت فرصتی برای تحکیم همبستگی، همسویی و گسترش همدلی است، گفت: شهدای اهل تسنن در کنار شهدای اهل تشیع با ید واحد و به پیروی از سیره نبوی در هشت سال دفاع مقدس جانانه و غیرتمندانه از میهن اسلامی محافظت و مراقبت کردند.

حجت الاسلام «یوسف‌پور» پس از دیدار با این دو خانواده صبور و مقاوم، به همراه مسئولین استانی در گلزار شهدای قره‌تپه که دارای ۱۱ شهید گرانقدر است حضور یافته و با آرمان‌های شهیدان والامقام شیعه و اهل تسنن تجدید پیمان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها