با حضور خانواده های شهدا از یک فامیل

یادواره «بهشتیان آشنا» در قم برگزار شد

هشتمین یادواره فامیلی شهدا با عنوان «بهشتیان آشنا» عصر امروز در سالن آمفی تئاتر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۸۵۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳ - 24October 2021

یادواره فامیلی «بهشتیان آشنا» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، هشتمین یادواره شهید والامقام «اسماعیل ابراهیم‌کوچک» و ۱۵ شهید فامیل وابسته، امروز همزمان با سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

سردار حاج «حسین کاجی» راوی و از فرماندهان پیشکسوت لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس، طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: شهیدانی همچون «ابراهیم‌کوچک» توانستند از اروند خروشان عبور کنند و خود را به فاو برسانند، اما خیلی از ما هنوز توانسته ایم از رودخانه دنیای مادی خودمان بگذریم.

وی افزود: بر اساس آنچه که از سیره شهدای والامقام روایت شده، آن‌ها همواره بر نماز اول وقت و احسان و نیکی و خدمت به جامعه اصرار داشتند و باید همه این‌ها الگو‌هایی برای نسل جوان باشد. برگزاری یادواره‌های شهدای فامیلی اقدامی مردمی و قابل تحسین است و باید این سنت حسنه، روزبروز در جامعه گسترش یابد.

در این مراسم، هنرمندان گروه تئاتر افلاکیان به اجرای نمایش «مهندسِ مین» با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید «عباسعلی فاتحی» پرداختند، همچنین گروه سرود انصارالحجه دو سرود در وصف شهدا و مناسبت ۱۷ ربیع الاول اجرا کرد و «سید محسن بنی فاطمه» نیز پس از قرائت اشعاری در باره شهدا، در پاسداشت میلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) مولودی خوانی کرد.

در این مراسم از خانوده‌های شهیدان کیایی‌نژاد، علیزاده، کمالی، غلامی، پالزگیر، کوچک، یزدی و تقدیر شد.

یادواره «بهشتیان آشنا» به مناسبت پاسداشت شهیدان والامقام اسماعیل «ابراهیم‌کوچک»، غلامعلی و حسین «کیایی نژاد»، مهدی، محمدتقی و محمد جواد «علیزاده»، محمود «صالحی»، داود «فضلعلی»، حسین و محمود «یزدی»، محمدرضا «غلامی»، اصغر و حسن «کمالی»، سید محمد حسین «نوراللهی»، محمود «نظری» و تقی «رفیعی مقدم» برپا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار