فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز خبر داد؛

توزیع ۲۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستانی

حجت‌الاسلام میرعلایی گفت: در سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) دو هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستانی اهدا شد.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸ - 24October 2021

توزیع ۲۵۰۰ بسته نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند خوزستانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام صادق (ع) دو هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار امروز به دانش آموزان نیازمند خوزستانی اهدا شد.

حجت الاسلام سید «امیر میرعلایی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) اهواز در خصوص انجام این حرکت فرهنگی اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت، به رسم مهر و عاطفه این تعداد بسته‌های نوشت افزار در قالب رزمایش کمک مومنانه به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

وی افزود: این بسته‌های نوشت افزار و کیف توسط قرارگاه و گروه جهادی فرهنگی سردار شهید «مصدق طاهری» بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام علی (ع) و با همکاری خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) تامین شده و برای دانش آموزان مناطق محروم در سطح استان خوزستان توزیع می شود.

میرعلایی گفت: باید بر اساس نیاز جامعه نسبت به انجام کمک های مومنانه همت بگماریم و این فصل بهترین زمان برای رسیدگی به دانش آموزان مناطق محروم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها