مدرس علوم دینی اهل سنت ارومیه:

بر همه مسلمانان واجب است علیه استکبار و صهیونیسم متحد باشند

ماموستا «کوه جویی» گفت: بر همه مسلمانان واجب است که علیه کفر، استکبار و صهیونیسم متحد باشند و زیر پرچم اسلام صف واحدی را تشکیل دهند.
کد خبر: ۴۸۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۷ - 24October 2021

بر همه مسلمانان واجب است علیه استکبار و صهیونیسم متحد باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، مراسم جشن میلاد رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته «وحدت» امروز (یکشنبه) به همت کانون‌ «خدمت رضوی» با حضور جمعی از اساتید، فضلا، طلاب و عموم عاشقان و ارادتمندان خاندان اهل بیت (ع) در ارومیه برگزار شد.

در این مراسم ماموستا «عبدالکریم کوه جویی» یکی از مدرسین علوم دینی اهل سنت ارومیه  با اشاره به اهمیت وحدت مسلمانان اظهار داشت: امروز دشمن در تلاش است تا با ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی بین مسلمانان عداوت و اختلاف ایجاد کند و از این طریق بتواند به اهداف پلید خود که تسلط بر کشور‌های اسلامی است، دست یابد.

وی تصریح کرد: درحالی که مسلمانان باید آگاه باشند که دشمن نه شیعه را می‌خواهد نه سنی بلکه هدف آنها سرکوب ملتهای مسلمان و چپاول و غارت سرزمین های آنها است.

ماموستا کوه جویی گفت: بنابراین بر همه مسلمانان واجب است که علیه کفر، استکبار و صهیونیسم متحد باشند و زیر پرچم اسلام صف واحدی را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها