نماینده ادوار مجلس:

وحدت مسلمانان برای حل مسئله مهم فلسطین نقش‌آفرین است

حجت‌الاسلام سالک با تأکید بر اینکه وحدت مسلمانان برای حل مسئله مهم فلسطین نقش‌آفرین است، گفت: با وجود همه دشمنی‌های داخلی و خارجی، امروزه ایران منادی وحدت در جهان اسلام است. باید این ندا که همه‌ساله در هفته وحدت از ایران بلند می‌شود، به نحو مطلوبی تقویت شود.
کد خبر: ۴۸۵۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ - 25October 2021

وحدت مسلمانان برای حل مسئله مهم فلسطین نقش‌آفرین است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد سالک کاشانی» نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار میهمانان کنفرانس وحدت اسلامى و جمعی از مسئولان نظام مبنی بر ضرورت اتحاد مسلمسن جهان، اظهار داشت: قرآن می‌فرماید حول محور حاکمیت دینی باید وحدت کرده و از هرگونه تفرق و جدایی پرهیز کرد؛ این مهم رمز پیروزی بشر بوده و خواهد بود.

وی ادامه داد: ملت‌هایی که خود را تسلیم وحدت قرآنی کرده‌اند، پیروز بوده و آن‌هایی که از این مهم جدا شدند به دشمنان خارجی و داخلی دچار شده‌اند.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به اینکه امروزه ایجاد وحدت واقعی و نه صرفاً لفظی در میان کشور‌های اسلامی مورد توجه است، عنوان کرد: باید همه مسلمین جهان به‌دلیل مشترکاتی مانند قبله، قرآن، پیامبر اکرم و اهلبیت (ع) وحدت‌شان را تقویت کنند.

حجت‌الاسلام سالک با بیان اینکه استکبار جهانی برای استفاده از منابع کشور‌های اسلامی، بهترین روش را ایجاد اختلاف در جامعه مسلمانان دیده است، گفت: مسلمانان، خصوصا علما و اندیشمندان کشور‌های اسلامی باید از یک بصیرت جامعی برخوردار باشند تا تسلیم دشمن نشده و در میدان آن‌ها بازی نکنند.

وی با تاکید بر اینکه وحدت مسلمانان برای حل مسئله مهم فلسطین نقش آفرین است، افزود: با وجود همه دشمنی‌های داخلی و خارجی، امروزه ایران منادی وحدت در جهان اسلام است. باید این ندا که همه ساله در هفته وحدت از ایران بلند می‌شود، به نحو مطلوبی تقویت شود؛ این همان رمز پیروزی اسلام بر کفر جهانی است.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار