فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران:

امنیت پایدار نتیجه فعالیت‌های سپاه در عرصه محرومیت‌زدایی است

سردار «پاکپور» گفت: خدماتی که در عرصه محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود، بسیار مهم و حائز اهمیت است، چراکه به برقراری امنیت پایدار کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ - 25October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، بزرگترین بند خاکی استان خراسان جنوبی با نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی واقع در روستای لانو از توابع شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی با حضور سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار سرتیپ پاسدار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «غلامعلی تناکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری و جمعی از اهالی روستای لانو به بهره‌‌برداری رسید.

سردار پاکپور در مراسم بهره‌برداری از این بند خاکی ضمن قدردانی از تلاش‌های قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) و قرارگاه شهید ناصری در خصوص کمک به محرومان اظهار داشت: خدماتی که در عرصه محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران انجام می‌شود، بسیار مهم و حائز اهمیت است چراکه به برقراری امنیت پایدار کمک خواهد کرد.

وی افزود: در نقاط مختلف جهان هرگاه نیروهای نظامی وارد منطقه‌ای می‌شوند برای مردم آن منطقه ایجاد زحمت می‌کنند اما حضور سپاه پاسداران در جای‌جای ایران اسلامی نه اینکه باری بر دوش مردم تحمیل نمی‌کند بلکه مشکلات مردم را حل می‌کند و همه این تلاش‌ها در جهت محرومیت‌زدایی صورت می‌گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران به‌خصوص نیروی زمینی دو وظیفه ایجاد امنیت پایدار و محرومیت‌زدایی را که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است به خوبی به‌انجام رسانده که از این بابت از فرماندهان قرارگاه‌ منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) و قرارگاه شهید ناصری قدردانی می‌کنم.

سردار تناکی نیز در این مراسم در سخنانی حضور قرارگاه شهید ناصری نیروی زمینی سپاه را در کنار مردم برای کمک به محرومین مورد تأکید قرار داد.

بند خاکی شهید سلیمانی به همت قرارگاه شهید ناصری و همکاری آستان قدس رضوی، اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی به حجم خاکریزی ۵۵ هزار متر مکعب و حجم آبگیری تقریبی بند، ۱ میلیون متر مکعب انجام گرفته و جمعیت بهره‌بردار از این بند خاکی ۵۰۰ خانوار است.

همچنین در پایان مراسم بهره‌برداری از بند خاکی شهید سلیمانی، آیین کلنگ‌زنی فاز اول آبرسانی خوشاب مسیر ۲۵ کیلومتری روستای مشکولی تا روستای لانو با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه انجام گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار