فرمانده کل ارتش در دیدار با فرمانده ناجا:

نیروهای مسلح ید واحده تامین امنیت کشور هستند

سرلشکر موسوی گفت: نیروی انتظامی عهده‌دار اصلی ماموریت خطیر تامین امنیت مرز‌هاست و ما با حضور در مرز‌های شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می‌کنیم و در این راستا نیرو‌های مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۴۸۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ - 25October 2021

نیروهای مسلح ید واحده تامین امنیت کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار و گفت‌وگو با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشت: هر جا که ناجا نیازمند حمایت و پشتیبانی باشد، ما به اندازه توان و ظرفیت مان از این نیروی مقتدر پشتیبانی می کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون مسئولیت اصلی تامین امنیت مرزها به عهده نیروی انتظامی است و ما در مرزهای شمال شرق، شرق و غرب کشور به ناجا کمک می کنیم و در این راستا نیروهای مسلح به عنوان ید واحده برای تامین امنیت کشور تلاش می کنند.

سرلشکرموسوی ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای انتظامی گفت: به عنوان یک شهروند، خودمان و خانواده هایمان، مدیون نیروی انتظامی هستیم.

فرمانده کل ارتش گفت: توصیه و تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) تقویت هم افزایی ها و هماهنگی ها میان نیروهای مسلح است؛ خوشبختانه امروز هماهنگی و تعامل خوبی میان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و ارتش وجود دارد.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به تعاملات نیروی انتظامی و ارتش یادآور شد: اقدامات خوبی در راستای تقویت هم افزایی ها میان ناجا و ارتش صورت گرفته است؛ در حال حاضر تبادلات و تعاملات آموزشی داریم، به گونه ای که هم از ناجا در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش، دانشجو حضور دارد و هم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا، نیروهای ما حضور دارند و از ظرفیت های علمی و آموزشی یکدیگر بهره می بریم.

در ادامه سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل ارتش در ستاد ناجا گفت: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران باعث سربلندی ما در منطقه و عرصه بین الملل شده و از ظرفیت های موجود در راستای تعالی اقتدار کشور و امنیت بهره می بریم و امروز شاهد هماهنگی خوبی میان ارتش و ناجا هستیم.

سردار اشتری اظهار داشت: امروز این افتخار را داشتیم که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، میزبان فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از فرماندهان عالی رتبه ارتش باشیم؛ این عزیزان در گرامی داشت هفته ناجا بزرگواری کرده و با حضورشان ما را مورد لطف و محبت قرار دادند.

وی ضمن قدردانی از حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ناجا افزود: از فرمانده محترم و مقتدر ارتش بابت همه اقدامات خوبی که در کشور انجام می دهند، به سهم خود قدردانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: نیروهای مسلح تحت فرماندهی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) با هماهنگی کامل در حال اجرای ماموریت هستند و ضمن تلاش برای ارتقاء امنیت و اقتدار کشور، در شرایط و حوادث مختلف در کنار مردم، پای کار هستند و ایفای نقش می کنند.

وی یادآور شد: ما از تجربه، دانش و ظرفیت عزیزانمان در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش بهره می بریم به گونه ای که امروز برخی از همکارانم در مراکز آموزشی و دانشگاهی ارتش مشغول آموزش و کسب تجربه هستند و از طرفی برخی از ظرفیت های نیروی انتظامی نیز در اختیار نیروهای ارتش است.

سردار اشتری تبادل اطلاعات را نقطه قوت دیگری در تعاملات ارتش و ناجا برشمرد و افزود: هم افزایی میان ناجا و ارتش و سایر نیروهای مسلح باعث دلگرمی مردم است و امروز شاهدیم که به برکت هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری نیروهای مسلح در بین مردم محبوبیت دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار