مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

همکاری دانشگاه‌های قزوین در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس قابل تقدیر است

امیر سرتیپ دوم «پیری» گفت: دانشگاه‌های استان قزوین در اجرای برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همکاری بسیار خوبی دارند.
کد خبر: ۴۸۵۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ - 26October 2021

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین،  اظهار داشت: در نشست‌هایی که با روسای دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان قزوین برگزار کردیم، تفاهم‌نامه‌ها و همکاری‌های خوبی در اجرای برنامه‌های دفاع مقدس برقرار شد.

وی افزود: خوشبختانه دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان قزوین در اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند.

پیری ادامه داد: ارائه درس دو واحدی دفاع مقدس در برخی دانشگاه‌های استان و همچنین برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان مراکز عالی استان قزوین از جمله نتایج مثبت نشست‌های هماهنگی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با روسای دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان قزوین است.

این مسئول در ادامه با اشاره به دیگر برنامه‌های در دست اقدام اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ابراز داشت: تدوین و مصاحبه با رزمندگان و پیشکسوتان دانشگاه‌های استان در دوران دفاع مقدس و چاپ خاطرات آنان با مشارکت دانشگاه‌ها از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در پایان خاطر نشان کرد: این نهاد آمادگی کامل در جهت مشارکت برنامه‌ها، همایش‌ها و جشنواره‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار