استاندار آذربایجان شرقی:

امروز به یک نوسازی اساسی در عرصه خدمتگزاری نیاز داریم

«خرّم» گفت: امروز به یک نوسازی اساسی در عرصه خدمتگزاری نیاز داریم که لازمه این امر، ارتباط شفاف و بدون واسطه با مردم است.  
کد خبر: ۴۸۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ - 26October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «عابدین خُرّم» استاندار آذربایجان شرقی امروز در دیدار جمعی از روحانیون تبریز، اظهار داشت: حرکت جامعه به سمت رشد و تعالی در جنبه‌های مختلف، مهم‌ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که وظیفه داریم به این دغدغه جامه عمل بپوشانیم.

 وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای هر دولت مسیر حرکت آن دولت را مشخص کرده‌اند، افزود: مهم‌ترین توصیه ایشان به دولت سیزدهم در نخستین دیدار خود با هیأت دولت، بازسازی عقلانی و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی بود.
 
خُرّم خاطرنشان کرد: تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر پشتیبانی و رفع موانع تولید نشان می‌دهد که امروز از نظر اقتصادی و معیشت مردم دچار مشکل هستیم و این موضوع باید جزو اولویت‌های اساسی مسئولان اجرایی قرار گیرد. استفاده از همه ظرفیت‌های جامعه مخصوصاً صاحب‌نظران، زمان‌بندی در اجرای برنامه‌ها و استفاده از جوانان انقلابی و متخصص مهم‌ترین توصیه‌های ایشان بود.
 
وی با بیان اینکه برنامه‌های توسعه استان با واقعیت‌های موجود فاصله دارند، تصریح کرد: امروز به یک نوسازی اساسی در عرصه خدمتگزاری نیاز داریم که لازمه این امر، ارتباط شفاف و بدون واسطه با مردم است. با وجود کارهای بزرگی که در کشور انجام شده، در ارتباط با مردم مشکل داریم که علت این امر غفلت از ظرفیت‌هایی مانند روحانیت است.
 
استاندار آذربایجان‌شرقی ابراز امیدواری کرد، با دغدغه‌مندی و مشورت روحانیون استان و ارتباط تنگاتنگ آنان با مسئولان، مسائل استان متناسب با اهداف گام دوم انقلاب اولویت‌بندی شده و مردم طعم شیرین تلاش‌ها و خدمات را احساس کنند. اگر به ذات اصلی انقلاب بازگردیم بخش مهمی از چالش‌ها و مشکلات کشور قابل حل است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها