نماینده مردم در مجلس:

مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود

حجت‌الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود، گفت: در ابتدای مذاکرات برجام باید زمانی برای به نتیجه رسیدن گفت‌وگو تعیین کرد.
کد خبر: ۴۸۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸ - 26October 2021

مذاکرات هسته‌ای نباید فرسایشی شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «محمد باقری بنابی» رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه از فردا مذاکرات برجامی آغاز می‌شود، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که با همه کشور‌ها جز رژیم صهیونیستی می‌توانیم مذاکره کنیم، در حال حاضر راه چاره در دنیا با گفت‌وگو است و با مذاکرات می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

نماینده مردم بناب در مجلس ادامه داد: قرآن هم می‌گوید برای حل مشکلات باید با مشرکان مذاکره کرد، از فردا مذاکرات شروع می‌شود که برای آن شروطی داریم از جمله اینکه نباید مذاکرات فرسایشی شود در واقع لازم است درباره زمانی مشخص بحث تمام شود این طور نباشد که دو تا سه سال طول بکشد و به اقتصاد کشور آسیب بیشتری وارد نشود باید در تاریخ مشخص به نتیجه برسد.

باقری تأکید کرد: هرگز در موضوعات مقاومت، توان موشکی و دفاعی مذاکره نمی‌کنیم و نباید اجازه دهیم طرف مقابل این مباحث را در موضوع مذاکرات هسته‌ای مطرح کند.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس گفت: مذاکرات باید در چارچوب تعهدات طرفین در برجام انجام شود در غیر این صورت مذاکرات برای کشور دردسرساز خواهد بود.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها