مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران:

دولت در انتصاب مدیران تراز انقلاب اقدام فوری داشته باشد

«شعبانی» گفت: دولت باید در انتصاب مدیران تراز انقلاب اقدام فوری کرده و مدیران همفکر خود را سازماندهی و بکارگیری کند.
کد خبر: ۴۸۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۷ - 26October 2021

دولت در انتصاب مدیران تراز انقلاب اقدام فوری داشته باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «مجیدرضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلای مازندران امروز در دیدار با «علیرضا شریعت» معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل اظهار داشت: تلاش تمامی نیرو‌های انقلاب و بسیج بایستی با وحدت، همدلی و هم افزایی در راستای اهداف متعالی انقلاب شکل گیرد.

وی با بیان اینکه ماموریت بسیج و ماموریت ادارات باید با آرمان و فلسفه وجودی انقلاب همسو باشد، افزود: دولت جدید بر اساس اولویت شعار‌های انتخاباتی فعالیت خود را شروع کرد و بایستی تا پایین‌ترین رده همسوسازی و همراه سازی را به وجود آورد.

شعبانی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در انتصاب مدیران تراز انقلاب بایستی اقدام فوری و مدیران همفکر خود را سازماندهی و بکارگیری کند و چنانچه مدیران فعلی توان پیاده سازی برنامه‌های دولت سیزدهم را دارند از ظرفیت آنان بهره کافی را ببرد.

«علیرضا شریعت» معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: عقبه پر افتخار بسیج در حضور میدانی و مدیریت جنگ دوران طلایی و به یادماندنی است که از ظرفیت تجربه آن دوران همچنان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم و نظام اسلامی بکارگیری می‌کند.

این مسئول بیان داشت: تربیت نیروی تراز انقلاب مورد نیاز دستگاه‌ها و سازمان‌ها در این دوره است که متاسفانه برنامه ریزی خاصی روی آن صورت نپذیرفته است.

شریعت گفت: وحدت و همبستگی درونی دلسوزان انقلاب باعث اتفاقات مهم و تأثیرگذاری در حل مشکلات جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار