مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تقویت فعالیت‌های خدمت‌‌رسانی به ایثارگران

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» بر ضرورت تقویت فرآیند فعالیت‌های خدمت‌رسانی به ایثارگران در تمامی بخش‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۴۸۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷ - 26October 2021

ضرورت تقویت فعالیت‌های خدمت رسانی به ایثارگرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران امروز (سه‌شنبه) در حاشیه دیدار عمومی با ۵۶ تن از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان که در بنیاد شهید استان برگزار شد، اظهار داشت: برای پیشبرد و تسریع در امر خدمت رسانی به ایثارگران باید تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم تا مخاطبین ما (جامعه ایثارگری) به موقع از خدمات بهره‌مند شوند.

وی افزود: خدمتگزاری به خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان زمانی با ارزش است که مشکل ایثارگر برطرف شود و این امر مهم، هدف اصلی و تعالی بخش سازمانی ما محسوب می‌شود.

حجت الاسلام یوسف‌پور گفت: پاسخ ما به ایثارگران باید با شناخت و آگاهی بیشتری همراه باشد تا اثربخشی خود را در بخش‌های مختلف خدمت رسانی به این قشر معزز بروز دهد.

وی بر ضرورت تقویت فرآیند فعالیت‌های خدمت رسانی به ایثارگران در تمامی بخش‌ها تأکید کرد و بیان داشت: خدمت به خانواده‌های مکرم شهدا و ایثارگران موجب افتخار و مباهات است و این افتخار نصیب هر کسی نمی‌شود لذا خدمت به بندگان خالص خدا به یقین رضایت حق تعالی را به همراه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار