سردار «شرفی»:

«امنیت» بهای ایثارگری رزمندگان و شهداست

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: امنیت بهای ارزشمندی دارد و آن خون و ایثارگری رزمندگان و شهدا است.
کد خبر: ۴۸۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴ - 26October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سردار «محمد شرفی» عصر امروز در یادواره ۱۲۷ شهید انتظامی استان زنجان اظهار داشت: امنیت یکی از اصول اساسی زندگی جمعی و حیات بشری است.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه امنیت زمینه‌ای برای رشد و تکامل بشری است، افزود: با امنیت همه چیز خوب است و بدون امنیت هر نوسازی و توسعه با شکست روبه رو خواهد شد.
 
وی خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبرمعظم انقلاب، نیروی انتظامی یکی از ستون‌های اصلی امنیت در جمهوری اسلامی ایران است.  
 
سردار شرفی با بیان اینکه امنیت بهای ارزشمندی دارد و آن خون و ایثارگری رزمندگان و شهدا است، بیان کرد: به همین دلیل است که می‌گوییم امنیت به آسانی به دست نخواهد آمد مگر با ایثارگری و فداکاری و از جان گذشتگی همه کسانی که در این مسیر قرار گرفته‌اند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: امنیت به آسانی به دست نمی‌آید، اما اینکه ما مکررا می‌گوییم مدیون خون شهدا هستیم به این دلیل است که با خون شهدا درخت امنیت روز به روز تنومندتر خواهد شد.
 
وی با تاکید بر اینکه شهدا در دوران دفاع مقدس آگاهانه و عالمانه جنگیدند تا امنیت را برای کشور به ارمغان آورند، اظهار کرد: آن‌ها با بصیرت، عالمانه و آگاهانه مسیر خود را انتخاب و به خاطر خدا جنگیدند.
 
شرفی با اشاره به اینکه شهدا رفتند تا ناموس و خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد، افزود: شهدا جان خود را با خدا معامله کردند و ناظر اعمال ما هستند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا عنوان کرد: قطعا شرمنده شهدا هستیم و اگر مادران، همسران و پدران شهدا برای ما دعا نکنند، پیروز نخواهیم شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها