مدیرعامل بیمه کوثر در نشست تخصصی سراسری مدیران شرکت مطرح کرد؛

هوشمندی و چابکی سازمانی ضرورت رضایت ذی‌نفعان و موفقیت بیمه کوثر

آقادادی گفت: ارایه خدمات هوشمند و تسهیل‌شده به مشتریان و افزایش کیفیت آن از طریق نواوری، سرعت دسترسی و دقت در اجرای فرایند‌ها و همسویی با نیاز‌های متغیر محیط، مزیت رقابتی و رضایت ذی‌نفعان شرکت را به‌دنبال دارد.
کد خبر: ۴۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳ - 27October 2021

هوشمندی و چابکی سازمانی ضرورت رضایت ذی‌نفعان و موفقیت بیمه کوثر

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، «ابوالفضل آقادادی» مدیرعامل شرکت در نشست سراسری مدیران بیمه کوثر در تهران، با بیان مطلب فوق، ضمن تشکر از اعضای هیات‌مدیره، معاونان و مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی که ضمن رعایت کامل الزامات بهداشتی در این نشست حضور فعال داشتند، با تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) و تقارن فرخنده هفته وحدت با سالروز تاسیس شرکت بیمه کوثر، اظهار امیدواری کرد این نشست که به‌منظور هم‌اندیشی و تبیین اهداف با رویکرد برنامه‌محوری و مانع‌زدایی‌ها برگزار می‌شود بتواند به همدلی و پویایی بیشتر میان ارکان، بخش‌ها و کارکنان شرکت در سراسر کشور بینجامد.

آقادادی با تاکید بر اجرای به‌موقع برنامه‌ها و راهکار‌های مدنظر به‌منظور تحقق اهداف و چشم‌انداز شرکت، تصریح کرد: ما برای رسیدن به این مقصود، مدیریت مسئولانه و پاسخگو و همچنین همت و تلاش مضاعف همه کارکنان بیمه کوثر را در سایه یک سازماندهی دقیق و حساب‌شده نیاز داریم و این در حالی است که بیمه مرکزی و هیات‌مدیره شرکت نیز انتظار دارند با چابک‌سازی در سطوح مختلف بتوانیم کارکرد‌ها و شاخص‌های تعیین‌شده در بخش‌های مختلف سازمان را ارتقا دهیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل قبلی و همه افرادی که در رشد و سربلندی بیمه کوثر نقش داشته‌اند، گفت: با افتخار عرض می‌کنم که شرکت از ارکان و عناصر کافی برای بالندگی هرچه بیشتر برخوردار است که از جمله باید به سهام‌داران ارزشی و شناخته‌شده، اعضای هیات‌مدیره خبره، نیروی انسانی جوان و نخبه، مدیران با انگیزه و نمایندگان پرتلاش و منسجم اشاره کنم که آینده روشنی را در زمینه رشد و توسعه پایدار برای شرکت ترسیم می‌کنند.

آقادادی افزود: با توجه به اینکه اصول حاکمیت شرکتی تبیین‌کننده عدالت، شفافیت و پاسخگویی در سازمان‌هاست باید بتوان اصول یادشده را در ارکان مختلف سهام‌داران، بیمه‌گذاران، کارمندان و نمایندگان شرکت برای تصمیمات همگرا و بهینه برقرار کرد.

مدیرعامل شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های در دست اقدام شرکت گفت: افزایش رضایت ذی‌نفعان و سوداوری شرکت با کاهش مطالبات سررسید شده، تقویت سیستم‌های مدیریت ریسک، تفویض اختیار، نواوری در ارایه محصولات جدید، توسعه بازار‌های جامعه هدف، بهینه‌سازی سبد سرمایه‌گذاری، تهیه سود و زیان به تفکیک سرپرستی‌های استانی، توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش از اهم اهداف و برنامه‌های شرکت است.

وی تسلط حرفه‌ای مدیران ستادی و سرپرستی‌های استانی به قوانین، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: طبق طرح تحول و حرکت راهبردی بیمه کوثر (طرح تحرک) اصول سیاست‌گذاری، راهبری، برنامه‌ریزی و نظارت در ستاد شرکت سازماندهی و اختیارات حداکثری به سرپرستی‌های استانی تفویض می‌شود. همچنین مدیران سرپرستی‌ها و شعب بر اساس عملکرد نمایندگان اختیارات را به آن‌ها واگذار و نظارت خود را قوی‌تر کنند.

آقادادی با بیان اینکه سیاست ما تفویض اختیار و برون‌سپاری با بهره‌مندی از شبکه فروش و ارزیابان خسارت است، یاداور شد: ما باید اهمیت استفاده از ظرفیت‌های نمایندگان را برای فروش، همراهی با بیمه‌گذار و مشتری‌مداری را به‌خوبی درک کنیم تا هم نماینده منتفع شود، هم رضایت مشتری افزایش یابد و هم برای شرکت ارزش افزوده داشته باشد.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها