استاندار بوشهر:

ساخت موزه دفاع مقدس در بوشهر یک ضرورت مهم است

«محمدی‌زاده» با تأکید بر تسریع در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس بوشهر گفت: ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.
کد خبر: ۴۸۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ - 27October 2021

تخصیص ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت موزه دفاع مقدس بوشهربه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «احمد محمدی‌زاده» استاندار بوشهر ظهر امروز در نشست با رئیس سازمان امور موزه‌ها و یادمان‌های دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش این استان در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در هشت سال دفاع مقدس در سه جبهه زمینی، هوایی و دریایی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشتند.

وی با اشاره به اینکه این استان به‌عنوان یکی از نقاط راهیان نور دریایی تعیین شده است گفت: ساخت موزه دفاع مقدس در استان بوشهر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه زمین ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده است افزود: در این راستا شش هزار مترمربع زمین برای ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده که ضرورت دارد هر چه زودتر ساخت آن آغاز شود.

محمدی‌زاده با اشاره به ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر با همکاری نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: در این راستا اعتباری برای ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه زمین محل ساخت، اعتبار اولیه و مجری ساخت موزه دفاع مقدس بوشهر تعیین شده است تأکید کرد: در این راستا لازم است از پارک کنار موزه برای استفاده از چیدمان تجهیزات مورد نظر استفاده شود.

استاندار بوشهر متذکر شد: لازم است ساخت موزه دفاع مقدس هر چه سریعتر آغاز تا بر اساس برنامه زمانبندی تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار