برگزاری چهل و یکمین سالگرد سردار شهید «علی فقیه»

چهل و یکمین سالگرد سردار شهید «علی فقیه» در روستای میانخره فردا پنج‌شنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
کد خبر: ۴۸۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ - 27October 2021

برگزاری چهل و یکمین سالگرد سردار شهید «علی فقیه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، چهل و یکمین سالگرد سردار شهید «علی فقیه» در گلزار شهدای روستای میانخره فردا پنج‌شنبه ششم آبان برگزار می شود.

این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثاراگران، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با مداحی ذاکرین اهل بیت (ع) شهر خورموج ساعت 15:30 با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

سردار شهید حاج «علی فقیه» در روز دهم خرداد سال 1334 در روستای «زایر عباسی» در حومه شهرستان «دشتی» از توابع استان بوشهر دیده به جهان گشود و در  12 آبان سال 1359 در خرمشهر به شهادت رسید.

وصیتنامه شهید «علی فقیه»

اینجانب علی فقیه، فرزند حسن، متولد 1334 چون می دانم دنیا وفایی ندارد و اکنون عازم جبهه خونین شهر هستم با چند نفر پاسدار که از برادر عزیزتر می باشند؛ لذا بر خود واجب دانستم چند کلمه یادداشت نمایم.

پدر جان و مادر جان! چون که کفر و اسلام اکنون با هم مقابل می باشند بر همه کس واجب است که برای دین مبین اسلام زحمت بکشند. پدر جان! این روزها، دزفول خیلی شلوغ بود، اگر برادرم سهراب شهید شد، جان تو و بچه هایش. در چند روز قبل وصیت نامه ام را نوشتم و به دست حسین غلامعلی داده ام.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار