رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بر ضرورت تکریم خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند.
کد خبر: ۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱ - 21October 2013

بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، حجتالاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی ظهر امروز در آیین معرفی مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید آبیاری و امروز به درخت تنومندی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: اگر امروز کشور به مرحلهای از قدرت و اعتبار رسیده است، مرهون فداکاریها و از خودگذشتگیهای کسانی است که با نثار جان خود از این سرزمین دفاع کرده و اجازه ندادند چشمان ناپاک گوشه چشمی به این آب و خاک داشته باشند.
 
این مسئول با بیان اینکه امروز قدرت نظامی ایران برای جهان مشخص است، متذکر شد: توسعه این مهم نیز نتیجه ایثارگریهای رزمندگان اسلام است.
 
شهیدی محلاتی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا، یادآور شد: شهدا و ایثارگران نماد جمهوری اسلامی ایران در عرصه گذشت و فداکاری هستند و نقشآفرینی آنها بر کسی پوشیده نیست، بنابراین باید ضمن حفظ آرمانهای شهدا تکریم خانوادههای آنان را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.
 
* بیش از 3 میلیون نفر تحت پوشش بنیاد شهید هستند
 
این مسئول در پایان از تحت پوشش بودن سه میلیون و 237 هزار نفر در کشور زیرپوشش خدمات بنیاد شهید وامور ایثارگران کشور خبر داد و اذعان داشت: اکنون 80 درصد کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس هستند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار