مسوول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان:

شهید «علی لندی» ادامه دهنده مکتب شهدای نوجوان دفاع مقدس است

قمرزاده، شهید «علی لندی» را ادامه دهنده مکتب شهدای نوجوان دفاع مقدس دانست و گفت: بیش از سه هزار شهید بسیج دانش آموزی در استان خوزستان وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶ - 27October 2021

شهید «علی لندی» را ادامه دهنده مکتب شهدای نوجوان دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «امیر قمرزاده» امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با تشریح برنامه های این هفته در اهواز برگزار شد، اظهار داشت: افتتاحیه هفته بسیج دانش‌آموزی در قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای اهواز، همایش فرماندهان حوزه ها و نواحی، تجلیل از نخبگان دوره یاوران ولایت، دیدار با نماینده ولی فقیه در خوزستان و اجرای مانور پدافند غیرعامل در ۲۸ مدرسه خوزستان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

وی تجلیل از برگزیدگان لیگ علمی «پایا» را از دیگر برنامه های این هفته بیان کرد و افزود: بسیج دانش آموزی در راستای استعدادیابی و ارتقای ظرفیت های علمی دانش آموزان بسیجی، لیگ علمی پایا را طراحی کرده است که در این لیگ ۳۰۰ تیم پنج نفره شرکت کردند و در این هفته از برگزیدگان این لیگ تجلیل می‌شود.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان با اشاره به اجرای دو پویش «نوجوان پلاس» و «دنیای بدون آمریکا» در این هفته، گفت: پویش نوجوان پلاس در رشته های مختلف هنری و پویش دنیای بدون آمریکا در قالب مصاحبه‌هایی از دانش آموزان برگزار می‌شود.

قمرزاده ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی، نشست با والدین دانش آموزان با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی، نواختن زنگ ایثار و استکبار ستیزی در مدارس، آشنایی با مشاغل شغلی در شادگان، تجمع ۱۳ ساله ها در رامشیر و همچنین صبحگاه مشترک در دزفول از جمله برنامه هایی است که در این هفته اجرا می شوند.

وی بیان داشت: بسیج دانش آموزی خوزستان تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته نوشت افزار در قالب پویش «هم کلاسی مهربان» به دانش آموزان نیازمند خوزستان اهدا کرده است.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان در ادامه با گرامیداشت هشتم آبان مصادف با سالروز شهادت شهید «محمدحسین فهمیده» گفت: شهید فهمیده و «بهنام محمدی» پرچم داران نوجوانانی هستند که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند.

قمرزاده، شهید «علی لندی» را ادامه دهنده مکتب شهدای نوجوان دفاع مقدس دانست و افزود: بیش از سه هزار شهید بسیج دانش آموزی در استان خوزستان وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار