رئیس قوه قضائیه:

خوزستان در مقابل توطئه‌ها ایستادگی کرده است/ نباید مردم با مشکلات بیکاری و اقتصادی درگیر باشند

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای با تاکید بر اینکه خوزستان در مقابل تهاجم بیرونی و توطئه‌ها ایستادگی کرده است، گفت: خوزستان یکی از مراکز آموزش عالی و قطب دوم اقتصادی کشور است که بر این اساس مردم آن نباید دچار مسائل بیکاری و اقتصادی می‌شدند.
کد خبر: ۴۸۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷ - 28October 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به فرودگاه اهواز اظهار داشت: استان خوزستان استانی است که از جهت‌های مختلف مثال‌‌زدنی است؛ استانی است که خداوند عنایت کرده در طول سال‌های متمادی مدافع حریم اهل بیت (ع)، دین و ارزش‌های دینی بوده است.

وی افزود: خوزستان استانی است که شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است، استانی که در مقاطع مختلف به دفاع از دین و ارزش‌ها و در مقابله تهاجم بیرونی و توطئه‌ها ایستادگی کرده است.

رئیس دستگاه عدلیه با بیان اینکه خوزستان در زمان دفاع مقدس هزاران شهید، ایثارگر و جانباز تقدیم انقلاب کرد، گفت: مدال شهادتی که حضرت امام (ره) به این استان و مردم عزیز آن داد، یک شهادت بی مانند در تاریخ است.

وی ادامه داد: شخصیتی مثل حضرت امام (ره) فرمودند که مردم خوزستان دین خود را به اسلام ادا کردند و این شهادت و افتخار بزرگی است.

محسنی اژه‌ای تصریح کرد: این سابقه درخشان استان در زمینه‌های مختلف، دانشمندان و علمای بزرگ، شاعران به علاوه کلیه منابع مادی مثل رودهای پر آب، زمینهای حاصلخیز که خدا به استان خوزستان عنایت کرده است.

وی بیان کرد: این استان یکی از مراکز آموزش عالی و دارای ده‌ها دانشگاه و حوزه علمیه است، قطب دوم کشور در حوزه اقتصاد محسوب می‌شود که بر این اساس مردم آن نباید دچار بیکاری و مشکلات اقتصادی می‌شدند.

محسنی اژه‌ای عنوان کرد: مردم خوزستان حقیقتا سزاوار این هستند که بهترین خدمتها به آنها ارائه شود، اما متاسفانه برخی مشکلات در این استان وجود دارد که همه با هم باید دست در دست دهیم و برای رفع آنها تلاش کنیم.

وی اذعان کرد: امروز همه مسئولان از جمله رئیس جمهور، مجلس و قوه قضاییه، مصمم هستند که تمام توان خود را برای رفع مشکلات کشور به ویژه خوزستان بکار گیرند.

رئیس قوه قضائیه گفت: بنده به عنوان خادم مردم در قوه قضاییه مصمم شدم با سفر به استان خوزستان و نظارت از نزدیک از مشکلات این استان باخبر شوم؛ اگرچه در این سفر کوتاه نمی‌توان همه مسائل را بررسی کرد.

محسنی اژه‌ای خاطرنشان کرد: طبق گزارشی که قبلا از این استان دریافت کردیم، مسائلی که توسط دستگاه قضا امکان رسیدگی به آن‌ها وجود دارد را با کمک علما و نماینده ولی فقیه، استانداری و نیروهای انتظامی مرتفع خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها