پس از ۳۹ سال؛

هویت شهید «حسین شکرائیان» شناسایی شد+ فیلم

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان، با بیان اینکه پیکر شهید حسین شکرائیان بعد از ۳۹ سال شناسایی شد، گفت: شهید شکرائیان از شهدای جاویدالاثر سپاه انصارالحسین (ع) است که ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ به شهادت رسید.
کد خبر: ۴۸۵۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸ - 28October 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «بهرام دوست‌پرست» نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان، در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی هویت شهید «حسین شکرائیان» یکی از شهدای مفقودالأثر استان، اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید بزرگوار چندسال قبل در جریان تفحص پیکر‌های مطهر شهدا توسط کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به کشور بازگشت.

وی با بیان اینکه همراه شهید مدارک شناسایی وی یافت نشد و این پیکر مطهر در یکی از دانشگاه‌های اصفهان به‌عنوان شهید گمنام خاکسپاری شد، گفت: بعد از ارسال نمونه خون والدین شهید از طریق انجام آزمایش دی. ان. ای، هویت این شهید والامقام شناسایی شد.

هویت شهید «حسین شکرائیان» شناسایی شد+ فیلم

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در همدان افزود: شهید شکرائیان از شهدای جاویدالاثر سپاه انصارالحسین (ع) است که ۲۵ آبان سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی غرب به شهادت رسیده است.

وی گفت: خبر شناسایی این شهید گمنام شامگاه چهارشنبه در کنار بارگاه امام رضا (ع) توسط جهان‌پهلوان «محمدرضا گرائی» با حضور جمعی از مسئولان به پدر و مادر و همچنین دیگر اعضای خانواده‌اش اطلاع داده شد.

دوست‌پرست درباره جزئیات برنامه‌های بزرگداشت یاد و خاطره این شهید والامقام، بیان کرد: از آنجا که پیکر این شهید در اصفهان خاکسپاری شده است؛ تصمیم نهایی برای برگزاری مراسم در همدان یا اصفهان متعاقباً اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار