جانشین سپاه «الغدیر» استان یزد خبر داد؛

مأموریت تیم‌های فنی سپاه «الغدیر» برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد

سرهنگ «زارع کمالی» از اعزام ۱۳ تیم عملیاتی فنی به جایگاه‌های معیوب استان یزد خبر داد و گفت: تاکنون ۱۶ جایگاه سوخت و ۲۴۰ نازل سوخت‌گیری در سطح استان توسط تیم‌های فنی سپاه «الغدیر» رفع عیب شدند.
کد خبر: ۴۸۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ - 28October 2021

۱۳ تیم فنی برای تسریع سوخت‌رسانی در یزد مأمور شدند/ سپاه تا روان‌سازی کامل سوخت‌رسانی پای‌کار است

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «حسین زارع کمالی» جانشین سپاه «الغدیر» استان یزد اظهار داشت: در پی حمله سایبری به سیستم کنترل‌کننده توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران، واحد فنی سپاه الغدیر یزد بعد از هماهنگی لازم با متولیان امر، نسبت به اعزام شش تیم عملیاتی برای رفع سریع عیوب جایگاه‌های سوخت در این استان وارد عمل شده است.

وی افزود: در این راستا روز گذشته (پنجم آبان)، شش تیم فنی به ۱۶ جایگاه تعطیل‌شده استان اعزام شدند و ۲۴۰ نازل سوخت‌گیری را رفع عیب کردند.

جانشین سپاه الغدیر گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار است از امروز پنج‌شنبه نیز هفت تیم فنی دیگر به تیم‌های فعال سپاه اضافه و خدمات‌رسانی خود را با قوت بیشتر اجرایی کنند.

سرهنگ «زارع کمالی» با بیان این‌که پشتیبانی سپاه الغدیر از شرکت ملی پخش فرآورد‌های نفتی ایران-منطقه یزد به منظور تسریع بخشیدن به خدمات سوخت‌رسانی در سطح استان است، خاطرنشان کرد: خدمات حمایتی سپاه در قالب ۱۳ تیم فنی رفع عیب جایگاه‌های سوخت، تا پایان کامل رفع عیب و روان‌سازی خدمات سوخت‌رسانی در استان یزد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره اهمیت هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای ساماندهی امور در ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان، تأکید کرد: سپاه الغدیر در خدمت مردم دارالعباده بوده و از تمام ظرفیت انسانی و لجستیکی خود برای حمایت از شهروندان ولایت‌مدار استفاده می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها