مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین:

استان قزوین سرشار از تجارب ارزنده از آثار شهدا و یادگاران دفاع مقدس است

«مهاجری» گفت: استان قزوین سرشار از تجارب ارزنده از آثار شهدا و همچنین رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس است که با تولید و انتشار آن برای نسل جدید، می‌توان گام‌های مؤثرتری در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برداشت.
کد خبر: ۴۸۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲ - 28October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، «علی رحیمی» مسئول بسیج صدا و سیمای مرکز قزوین، صبح امروز (پنج‌شنبه) در نشست با «کامبیز مهاجری» مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از گنجینه‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که با بهره‌گیری از آن و تبیین برای نسل‌های جدید انقلاب، مسیر توسعه و استقلال در آن هموار می‌شود و افقی روشن برای نظام جمهوری اسلامی ایران ترسیم خواهد کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قزوین در هفته بسیج، تصریح کرد: بنا داریم با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، آثار ماندگاری در حوزه ایثار، شهادت، بسیج و دفاع مقدس تولید و منتشر کنیم.

رحیمی افزود: خوشبختانه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در یک‌سال گذشته، در تولید محتوای صوتی و تصویری در قالب پادکست و کلیپ از نهادهای پیشرو در عرصه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که امیدواریم با همکاری دوجانبه‌ای که صورت می‌گیرد، این آثار از طریق صدا و سیمای مرکز قزوین روی آنتن رود.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین نیز در این نشست اظهار داشت: همکاری دو جانبه با صدا و سیمای مرکز قزوین موجب می‌شود تا انگیزه عوامل تولید محتوا در این اداره افزایش یابد و ایده‌ها و سوژه‌های بکری که تاکنون به آن‌ها پرداخته نشده است، در برنامه‌های فیلمبرداری و تولید قرار گیرد.

مهاجری خاطرنشان کرد: استان قزوین سرشار از تجارب ارزنده از آثار شهدا و همچنین رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس است که با تولید و انتشار آن برای نسل جدید، می‌توان گام‌های مؤثرتری در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب برداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار