نماینده ولی فقیه در گیلان:

مردم دلداده مسئولانی هستند که حضور میدانی داشته باشند

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به اینکه مدیر باید از فهم سیاسی برخوردار باشد، گفت: مدیر نباید سیاست‌زده باشد و سیاسی کاری کند، ضمن اینکه مردم دلداده مسئولانی هستند که حضور میدانی داشته باشند.
کد خبر: ۴۸۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰ - 28October 2021

مردم دلداده مسئولانی هستند که حضور میدانی داشته باشند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز (پنج‌شنبه) در آیین تکریم «ارسلان زارع» استاندار سابق گیلان و معارفه «اسدالله عباسی» به عنوان استاندار جدید، با خیر مقدم به «احمد وحیدی» وزیر کشور و هیئت همراه، خدمت در نظام اسلامی را مایه افتخار دانست و اظهار داشت: امروز در ساختار نظام اسلامی خدمت به مردم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران افتخار محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید فرصت خدمت در نظام اسلامی را از دست بدهند، خاطرنشان کرد: اکنون فرصت طلایی و نورانی برای خدمت به مردم است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید از استان گیلان در راستای آرمان‌های انقلاب و اسلام، افزود: در طول تاریخ گیلانی‌ها مردمی ولایتمدار بوده‌اند.

وی با اشاره به وضعیت ایجادشده برای بنزین، تاکید کرد: مردم در مقابل آسیب دشمن برخوردی صبورانه داشتند و طرح دشمن را خنثی کردند.

امام جمعه رشت با اشاره به ویژگی‌های اقلیمی و جغرافیایی استان گیلان، متذکر شد: با وجود ظرفیت‌های بسیار هنوز گیلان واجد بیمارستان‌هایی با قدمت ۱۰۰ ساله است.

وی با بیان اینکه گیلان از قطب‌های کشاورزی کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: جلگه، دریا، کوه و جنگل از ظرفیت‌های گیلان است و سالانه حدود ۳۵ میلیون نفر وارد استان می‌شوند، اما عایدی برای مردم ندارد.

آیت‌الله فلاحتی توجه به محیط زیست، جنگل و منابع طبیعی را از اولویت‌های گیلان برشمرد و افزود: از استاندار و نمایندگان مردم گیلان در مجلس می‌خواهم نسبت به تالاب انزلی به عنوان موضوع ملی نگاه کنند.

وی با اشاره به آلودگی‌های ناشی از شیرابه پسماند سراوان رشت تصریح کرد: ارتفاع پسماند سراوان به ۱۰۰ متر رسیده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر اینکه پسماند و تالاب انزلی باید اولویت برنامه‌های گیلان باشد، خاطرنشان کرد: آلودگی رودخانه گوهررود و زرجوب مشکلاتی برای جامعه ایجاد کرده است.

وی با اشاره به ویژگی انتخاب مدیران در رده‌های مختلف متذکر شد: نیرو‌های مومن به انقلاب، مومن به دین، مومن به ارزش‌ها و مومن به رهبری باید به کارگیری شوند، ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی خط قرمز و فصل‌الخطاب است.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت به کارگیری مدیران جوان و پاک‌دست، افزود: کسی را برای مدیریت در نظر بگیرید که توانمندی لازم برای اداره جامعه را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیر باید از فهم سیاسی برخوردار باشد، خاطرنشان کرد: مدیر نباید سیاست‌زده باشد و سیاسی کاری کند، ضمن اینکه مردم دلداده مسئولانی هستند که حضور میدانی داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه مدیر نباید از اهالی فتنه باشد، اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ آسیب‌های بسیاری به جامعه وارد کرد و هنوز عده‌ای توبه نکرده‌اند و دنبال کدخداسازی می‌روند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها