رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

شهدای انقلاب اسلامی مسیر حق را به ملت‌های آزادی‌خواه جهان نشان دادند

«اسلامی» گفت: تمامی شهدای انقلاب اسلامی با مجاهدت و شهادت در راه ارزش‌های کشورمان، مسیر حق را به ملت ایران و سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان نشان دادند.
کد خبر: ۴۸۵۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 28October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، «سلمان اسلامی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با مادر شهید «فیروز عباسی» اظهار داشت: حرکت در مسیر شهدای والامقام که در واقع از ستون‌های مستحکم اقتدار و امنیت کشور هستند، ضروری است.

وی افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا با تکریم والدین معظم شهدا و حرکت در مسیری که آن بزرگواران برای ما ترسیم کرده‌اند، امری ضروری است.

اسلامی خاطرنشان کرد: تمامی شهدای انقلاب اسلامی با مجاهدت و شهادت در راه ارزش‌های کشورمان، مسیر حق را به ملت ایران و سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان نشان دادند.

وی با اشاره به ارزش‌های انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دفاع مقدس رمز ماندگاری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود و حضور جوانانی همانند شهید «فیروز عباسی» و مجاهدت و ایثار والدین شهدا، نقطه قوت و قدرت جبهه‌های حق علیه باطل بود.

خاطرنشان می‌شود؛ شهید «فیروز عباسی» ۲ مهر سال ۱۳۴۲ در شهرستان مراغه متولد و با عضویت بسیجی در ۲۳ فروردین ۱۳۶۲ براثر اصابت گلوله در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها