استاندار گیلان:

با نصب‌العین قراردادن پیام‌های شهدا خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم

عباسی با بیان اینکه شاد کردن دل والدین، همسر و فرزندان شهدا مایه جلب رضای خداوند است، گفت: امیدوارم با نصب‌العین قراردادن پیام‌های شهدا بتوانیم دغدغه‌های آنان را عملیاتی کنیم و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم.
کد خبر: ۴۸۶۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۸ - 28October 2021

با نصب العین قراردادن پیام‌های شهدا خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز با حضور در منزل پدری شهید «علی اخوین انصاری» در شهرستان «رودسر» اظهار داشت: به عنوان یک خدمتگزار منش، روش و سیره شهید انصاری را الگوی خودم قرار داده‌ام.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه شهید انصاری یک انسان کامل و وارسته بود و مدیران باید تصویر این شهید را در اتاق کار خود قرار دهند، تصریح کرد: از همه مدیران می‌خواهم زندگی نامه شهید انصاری به ویژه در دوران کوتاه مدیریتی‌اش را مطالعه و چراغ راه خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: شهید انصاری سیره مدیریتی خاصی داشته و چون براساس فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر عمل می‌کرد، همچنان ماندگار است.

عباسی با بیان اینکه مرد میدان خدمت اکنون آیت‌الله رئیسی است، افزود: امیدوارم در مسیر خدمت به مردم در پیشگاه خداوند و خانواده معظم شهدا سربلند باشیم.

وی همچنین با حضور در منزل شهید مدافع حرم «امیررضا علیزاده» نخستین شهید مدافع حرم استان، خود را خادم خانواده معظم شهدا دانست و تاکید کرد: هر اقدامی برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باقیات الصالحات خواهد بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه شاد کردن دل والدین، همسر و فرزندان شهدا مایه جلب رضای خداوند است، متذکر شد: امیدوارم با نصب العین قراردادن پیام‌های شهدا بتوانیم دغدغه‌های آنان را عملیاتی کنیم و خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم باشیم.

وی خطاب به فرمانداران، شهرداران و مدیران استان تصریح کرد: خانواده‌های شهدا را تنها نگذارید چراکه این عزیزان درخواست‌های شخصی ندارند.

عباسی همچنین با حضور در گلزار شهدای شهرستان «رودسر» بر مزار استاندار شهید «علی اخوین انصاری» و شهید مدافع حرم «امیررضا علیزاده» حاضر شد و ضمن نثار گل، فاتحه‌ای قرائت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار