استاندار گیلان:

دیدار‌ها با خانواده شهدا در دلهای‌مان نور شهدا را می‌تاباند

«عباسی» با بیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، گفت: این دیدار‌ها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می‌تاباند.
کد خبر: ۴۸۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳ - 29October 2021

دیدار‌ها با خانواده شهدا در دلهای‌مان نور شهدا را می‌تاباند

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان پیش از ظهر امروز (جمعه) در سفر به شهرستان «لنگرود» با حضور در منزل سردار «محمدعلی حق بین» از فرماندهان برجسته جبهه مقاومت و فاتح «نبل و الزهرا» با خانواده وی دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار با بیان اینکه سردار حق بین از نفس خود عبور کرد و فقط خدا را می‌دید، اظهار داشت: پایبندی به ارزش‌های انقلاب در آداب و معاشرت ایشان متجلی بود.

وی شخصیت سردار حق بین را بی نظیر دانست و با اشاره به اینکه اگرچه جای ایشان خالی است، اما نامش جاودانه و زنده است، تصریح کرد: سردار حق بین در یادواره‌های شهدا و نیز مجامع مختلف، فرهنگ شهدا را به خوبی ترویج می‌داد.

عباسی با بیان اینکه این چراغ باید روشن نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: تصاویر سرداران املاکی، حق‌بین و شهید انصاری را در اتاق کارم نصب می‌کنم تا بر پایه و اساس این ارزش‌ها حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در منزل خانواده‌های شهدا به صورت مستمر ادامه دارد، متذکر شد: این دیدار‌ها علاوه بر اینکه به ما برای تداوم خدمت انرژی می‌دهد، در دلهای‌مان نیز نور شهدا را می‌تاباند.

فرماندهی لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان، مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه از شاخص‌ترین سوابق سردار «محمدعلی حق بین» فرمانده پرافتخار گیلانی جبهه مقاومت و همرزم سردار دل‌ها شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار