نماینده ولی فقیه در مازندران:

امروز «مرگ بر آمریکا» به گفتمان جهانی تبدیل شده است

«محمدی لائینی» گفت: امروز شعار «مرگ بر آمریکا» به گفتمان جهانی تبدیل شده است.
کد خبر: ۴۸۶۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲ - 29October 2021

امروز شعار «مرگ بر آمریکا» به گفتمان جهانی تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه این هفته مرکز استان به اهمیت نمازجمعه و نماز ظهر پرداخت و با اشاره به آیه 228 سوره بقره، بر محافظت از همه نمازها خصوصا نماز ظهر و جمعه تأکید کرد و اظهار داشت: نمازجمعه سفارش شهدا و معراج شهدا و خواستگاه جهاد و شهادت است و مردم باید جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه تقوا یکی از دستاوردهای نمازجمعه است و اهل تقوا به اندازه مدح و ثنا می‌کند و بجا تعریف و تمجید می‌کند، افزود: در هر دولتی انتخاب مدیران و مسئولین توسط تیم‌های کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و انتخاب فرد اصلح خیلی مهم است و این تیم مسئولیت خیلی مهمی دارد و باید شایستگان را روی کار بیاورند.

امام جمعه ساری اضافه کرد: رای دادن همان تعظیم و تمجید است و مردم مسئولیت دارند و باید دستور اسلام را رعایت کنیم.

وی با گرامیداشت روز ورود حضرت معصومه به شهر قم و شهادت حسین فهمیده و روز پدافند غیرعامل بیان داشت: پدافند غیر عامل برای بالابردن ضریب امنیتی یک کشور و یک جامعه مهم است و مسئولین باید دستورالعمل پدافند غیرعامل را رعایت کنند.

محمدی لائینی با گرامیداشت سیزده آبان سالروز تبعید حضرت امام و تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش آموزان اظهار داشت: هفته مبارزه با استکبار جهانی را در پیش داریم و برگزاری مراسمی در صحن امامزاده یحیی ساری یکی از برنامه‌ها خواهد بود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه «شیطان بزرگ» و «لانه جاسوسی» در ادبیات سیاسی جهان ماندگار شده است، تصریح کرد: امام با جرأت تمام جمله «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را درباره آمریکا گفت؛ چراکه امام فقط از خدا می‌ترسید و آمریکا و اسرائیل در مقابلش عددی نبودند و امروز شعار «مرگ بر آمریکا» به گفتمان جهانی تبدیل شده است.

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همایش هفته وحدت اشاره کرد و با بیان اینکه صبر، عقل و اخلاق سه رکن مهم در سیره مدیریتی پیامبر اسلام است، خاطرنشان کرد: یک مدیر اگز به این صفات مجهز باشد موفق خواهد بود.

محمدی لائینی با تأکید بر اینکه جمعه و غیر جمعه نداریم و مسئول باید در میدان باشد و جهادی عمل کند، بیان داشت: مجلس و دستگاه قضا و اجرایی باید در احکام و تصمیمات عدالت را سرلوحه کار خود قرار بدهند و پیوست عدالت داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار