امام جمعه مراغه:

دشمنان معیشت مردم را نشانه رفته‌اند

آیت‌الله «پورمحمدی» دشمنان قسم‌خورده اسلام و انقلاب در سال‌های گذشته حملات و خرابکاری‌های سایبری علیه تاسیسات هسته‌ای چون نظنز داشتند اما اکنون معیشت مردم را نشانه رفته‌اند.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 29October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، آیت الله «محمدتقی پورمحمدی» عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه، اظهار داشت: عملیات سایبری اخیر نقشه‌ای از سوی معاندان جمهوری اسلامی بود. دشمنان در این حمله مجازی قصد داشتند تا به این وسیله، اغتشاش و آشوب‌های آبان ۹۸ را در سراسر کشور احیا کنند.

وی اضافه کرد: آنان درصدد بودند تا افزایش دوباره قیمت بنزین را در رسانه های مجازی به دروغ به مردم کشورمان القا کنند.

خطیب جمعه مراغه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب در سال‌های گذشته حملات و خرابکاری‌های سایبری علیه تاسیسات هسته‌ای چون نظنز داشتند اما اکنون معیشت مردم را نشانه رفته‌اند.

آیت الله پورمحمدی افزود: با وجود حملات سایبری، بیشتر مشکلات جایگاه‌های سوخت کشور مرتفع شده است و با همکاری مناسب مردم و مسئولان این توطئه دشمنان نیز شکست خورد.

وی ادامه داد: تلاش مدیران و مسئولان کشور در رفع این مشکل مناسب و قابل قدردانی بود و آحاد مردم نباید به شایعات منتشر شده در فضای مجازی توجه کنند، بلکه به اطلاع رسانی رسانه‌های معتبر داخلی توجه کنند.

امام جمعه مراغه با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده و ۱۳ آبان اضافه کرد: این دانش آموز شهید با وجود ۱۳ سال سن راه را بر دشمن بست و معلمی برای نسل های آینده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها