امام جمعه خرمشهر:

یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا عامل حمله سایبری به سامانه سوخت هستند

حجت‌الاسلام عادل‌پور حمله سایبری دشمن به سامانه سوخت‌ کشور را یک فتنه بیان کرد و گفت: یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت این قضیه هستند.
کد خبر: ۴۸۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 29October 2021

یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا عامل حمله سایبری به سامانه سوخت هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «محمدجواد عادل‌پور» امام جمعه خرمشهر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه سرپرست نمی‌تواند مشکلات شهرداری را حل کند، اظهار داشت: ما به شهرداری نیاز داریم که در مقابل مفسدان ایستادگی کند ضمن اینکه برنامه‌ای برای تحول شهر داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه افراد مساله دار نباید در منطقه آزاد اروند جایی داشته باشند گفت: الان فصل انتخاب مدیران و معاونان است و باید اولویت انتخاب مسوولیت پاکدستی، تعهد و مردمی بودن مدنظر داشته باشد.

حجت‌الاسلام عادل‌پور با بیان اینکه منطقه آزاد اروند باید مانند دولت سیزدهم میثاق نامه داشته باشد، افزود: شرط اساسی پاکدستی، تعهد، مردمی بودن و در کنار آن تخصص می تواند مشکلات مردم را حل کند.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به سفر رییس قوه قضاییه و معاونان وی به خوزستان بیان داشت: در سفر اخیر مسوولان قضایی به خرمشهر در نامه‌ای وضعیت و حال خرمشهر در بخش های مختلف، زیرساخت‌ها، خدمات، اشتغال غیربومی، مسایل امنیتی و فسادهای برخی از دستگاه‌های دولتی گزارش داده شد.

وی افزود: متاسفانه در برخی از دستگاه‌های دولتی فساد دیده می‌شود، که شناسایی و اخراج مفسدان لازمه تحقق عدالت در جامعه است. امروز در دولت سیزدهم شاهد هماهنگی و انسجام در امور هستیم که امیدواریم منجر به تحقق عدالت در امور شود.

حجت الاسلام عادل پور همچنین حمله سایبری دشمن را به سامانه سوخت‌ کشور یک فتنه بیان کرد و یادآور شد: یقین بدانید که رژیم صهیونیستی و آمریکا پشت این قضیه هستند که البته با هوشیاری مردم و همت رسانه ملی و حضور میدانی مسوولان به ویژه ریاست جمهوری این توطئه خنثی شد.

امام جمعه خرمشهر همچنین به فرارسیدن روز دانش‌آموز و بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: قشر نوجوان و دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق آرمان‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند.

وی با بیان اینکه ما ۳۶ هزار شهید همچون «محمد حسین فهمیده» و «بهنام محمدی» داریم که در سنین کم به شهادت رسیدند، گفت: ما باید قدر این شهدا را بدانیم و سزاوار است در این هفته همه مسوولان که با دانش آموزان مرتبط هستند، برنامه ای برای تشکل‌های دانش آموزی داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها