معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد؛

اجرای پویش ایران مهربان ۲ در سراسر کشور/ ارائه خدمات به ۴۰۰ هزار خانوار جدید

عسگریان با اشاره به اجرای پویش ایران مهربان ۲ در سراسر کشور گفت: در این پویش ۴۰۰ هزار خانوار جدید تحت پوشش کمیته امداد قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۸۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۸ - 30October 2021

اجرای پویش ایران مهربان ۲ در سراسر کشور/ ارائه خدمات به ۴۰۰ هزار خانوار جدیدعلیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به همکاری کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین در حوزه جذب حامی در قالب پویش ایران مهربان اظهار داشت: با همکاری بسیج و دیگر دستگاه‌ها و نهادها تعداد حامیان ایتام از ۷۲۱ هزار نفر به یک میلیون و ۱۱۱ هزار نفر رسید که رشد ۵۴ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با حضور سردار سلیمانی و فرماندهان بسیج سراسر کشور به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: با همکاری‌های صورت گرفته متوسط سرانه پرداختی به خانواده ایتام از ۳۹۹ هزار تومان به ۶۱۳ هزار تومان افزایش پیدا کرده است؛ همچنین سرانه فرزندان محسنین از ۱۹۹ هزار تومان به ۲۸۷ هزار تومان رسید.

معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد خاطرنشان کرد: در پویش ایران مهربان به دستاوردهای خوبی رسیدیم و میزان آورده به حساب ایتام و محسنین واریز شده از متوسط سالیانه ۱/۵ تا دو برابر بیشتر بوده است.

عسگریان در خصوص ادامه دار بودن پویش ایران مهربان اظهار داشت: اطمینان دارم این دولت یک پایگاه ارزنده و ساختار قدرتمندی برای مردمی کردن خیر و احسان ایجاد خواهد کرد و ما در کمیته امدا با توجه به تحربیات و گام‌هایی که در این حوزه برداشتیم موفقیت‌های خوبی کسب خواهیم کرد. 

وی گفت: در گام دوم ایران مهربان ۴۰۰ هزار خانوار ظرق یک تا دو سال آینده با همین سرانه تحت پوشش قرار خواهند گرفت؛ همچنین خیرین ما به ۱/۵ تا دو میلیون نفر برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار