پیام تبریک مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی؛

شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی در قامت یک نهاد ارزشی، از برکات انقلاب اسلامی است

سرهنگ «زارع» در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی، اعلام کرد: «شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی در قامت یک نهاد ارزشی، متعالی، ولایت‌مدار و انسان‌ساز، از برکات انقلاب اسلامی است».
کد خبر: ۴۸۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹ - 30October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، در پیامی ضمن پاسداشت مقام رفیع شهدای بسیجی و دانش‌آموز، فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را گرامی داشت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکل‌گیری بسیج دانش‌آموزی در قامت یک نهاد ارزشی، متعالی، ولایت‌مدار و انسان‌ساز، از برکات انقلاب اسلامی است و این سازمان با همکاری نظام آموزش و پرورش، تا کنون گام‌هایی بلند در راستای نهادینه کردن ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین دانش‌آموزان و نوجوانان برداشته است تا آنان به عنوان آینده‌سازان ایران عزیز اسلامی بتوانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و از آرمان‌های این نظام مقدس حراست و پاسداری کنند.

بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) درباره نهاد مقدس بسیج می‌فرمایند: «بسیج شجرة طیّبه و درخت تناور و پرثمری است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوات تعیین و حدیث عشق می‌دهد». تشکیل بسیج در نظام جمهوری اسلامی ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالی بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامی ایران ارزانی شد.

شهید «محمدحسین فهمیده» یکی از هزاران نونهال فهمیده و دانش‌آموز بسیجی کشور ماست که با نثار خون پاک خویش بر طراوت و سرخی خون شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی افزود.

رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: «زنده نگه داشتن یاد حادثه شهادت دانش‌آموز بسیجی، شهید فهمیده، از اصالت‌های دفاع مقدس است».

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، فرارسیدن هفته بسیج دانش‌آموزی و روز نوجوان را به همه دانش‌آموزان پرتوان و ثابت قدم بسیجی دارالعباده و دارالعلم یزد صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

امید آن دارم که در سایه الطاف خداوند متعال و پرتو عنایات حضرت ولی عصر (عج)، بیش از پیش شاهد رشد، بالندگی و تعالی فرزندان عزیز این سرزمین باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار