فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان بردسکن خبر داد؛

راه‌اندازی پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» در روز ملی مبارزه با استکبار

سرهنگ «مُزینی» گفت: همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، دانش‌آموزان بردسکنی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» در فضای عمومی در پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت می‌کنند و با تهیه فیلم از این اقدام انقلابی در مسابقه‌ای که به این مناسبت برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۸۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ - 30October 2021

سرهنگ پاسدار «فریدون مُزینی» فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس در بردسکن اظهار داشت: هشتم آبان‌ یادآور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات زیادی را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند؛ شهیدانی که به حق می‌توانند الگوی نسل امروزی دانش‌آموزان باشند.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان بردسکن پرداخت و افزود: شعار هفته بسیج دانش‌آموزی «دنیای بدون آمریکا، دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی» اعلام شده که همه برنامه‌های با الهام گرفتن از این شعار و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مزینی خاطر نشان کرد: به‌مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی ۳۰ عنوان برنامه با توجه به شرایط کرونا و نیمه حضوری بودن مدارس برای اجرا پیش‌بینی شده است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن ادامه داد: تدوین کتاب «مدرسه درس‌آموز» حاوی ۲۱ درس از مکتب حاج قاسم است ویژه کودکان و نوجوانان، راه‌اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در فضای مجازی، ویژه‌برنامه‌ متن‌نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟»، تهیه پیام تصویری به سربازان آمریکایی با موضوع خروج از منطقه و انتقام سخت، دیدار نخبگان بسیج دانش‌آموزی با امام جمعه شهرستان، برگزاری جشن بادبادک‌ها در صبحگاه مدارس، نواختن زنگ مقاومت و استکبارستیزی، به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، عطرافشانی مزار شهدای دانش‌آموز و معلم، دیدار با خانواده‌های شهدای دانش‌آموز از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان بردسکن است.

وی ادامه داد: نقاشی با موضوع استکبارستیزی و ترسیم جنایات آمریکا، اهدای نشان دانش‌آموز انقلابی به فرماندهان واحدهای پیشگام، تولید و نشر نماهنگ‌هایی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟» و استکبارستیزی و ویژگی‌های دانش‌آموز انقلابی، تولید اینفوگرافی از بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و یا به تصویر کشیدن جنایات آمریکا، تهیه پادکست با صدای دانش‌آموزان، قرائت بخشی از وصیت‌نامه سیدالشهدای مقاومت و امضای طومار مجازی با موضوع خروج آمریکا از منطقه از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان است.

مزینی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه در سال جاری اردوی راهیان نور برگزار نمی‌شود، گفت: مقرر شده هر واحد مقاومت با راه‌اندازی کانال در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی و بارگزاری محتواهای مناسب همچون معرفی مناطق عملیاتی، خاطرات شهدای شهرستان، روایتگری دفاع مقدس، زندگینامه و وصیت‌نامه شهدای دانش‌آموز بستر این سفر معنوی را در فضای مجازی فراهم کنند.

وی به برگزاری لیگ علمی پایا در هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: در لیگ علمی پایا، دانش‌آموزان از پایه ششم تا یازدهم به‌صورت گروه‌های پنج نفره حضور دارند که امسال با توجه به شرایط کرونا، شرکت‌کنندگان در فضای مجازی به رقابت می‌پردازند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان بردسکن به ویژه برنامه گرامیداشت روز دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: همزمان با ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، دانش‌آموزان بردسکنی با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» در فضای عمومی در پویش «همه با هم مرگ بر آمریکا» شرکت می‌کنند و با تهیه فیلم از این اقدام انقلابی در مسابقه‌ای که به این مناسبت برگزار می‌شود شرکت خواهند کرد. در این پویش خلاقیت دانش‌آموزان مانند آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل و یا همراه شدن خانواده امتیاز شرکت‌کنندگان در این پویش را افزایش می‌دهد.

وی در پایان از حضور بسیج دانش‌آموزی در سامانه شاد خبر داد و گفت: در سامانه شاد، سازمان بسیج دانش‌آموزی کانالی را مدیریت می‌کند که در آن تولیدات بصیرتی، فرهنگی و مهارتی بارگذاری شده که دانش‌آموزان برای ارتقای سطح آگاهی‌های خود می‌توانند از محتواهای این کانال استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها