مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و مذاهب کشور:

رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به موضوع اقوام و مذاهب دارد

«کریمی» گفت: رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به بحث اقوام و مذاهب دارد و در این زمینه، در مسئولیتی که به من محول شده است، تلاش خواهم کرد تا نقطه نظرات اقوام و مذاهب را جهت پیشبرد اهداف دولت به رییس جمهور منتقل کنم.
کد خبر: ۴۸۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶ - 30October 2021

رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به موضوع اقوام و مذاهب داردبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عبدالسلام کریمی» مشاور رییس جمهور در امور اقوام و مذاهب، امروز (شنبه) در دیدار با ماموستا ملا «قادر قادری» امام جمعه شهرستان پاوه، اظهار داشت: حامل پیام تبریک رئیس جمهور به مناسب هفته وحدت برای تمام اقوام و مذاهب در کشور عزیزمان ایران هستم.

وی افزود: رییس جمهور نگاه ویژه‌ای به بحث اقوام و مذاهب دارد و در این زمینه، در مسئولیتی که به من محول شده است، تلاش خواهم کرد تا نقطه نظرات اقوام و مذاهب را جهت پیشبرد اهداف دولت به رییس جمهور منتقل کنم.

کریمی ادامه داد: برای این امر دیدار با بزرگان قومی و دینی مختلف را در دستور کار قرار داده‌ام و برای تحقق این موضوع به نحوی شایسته به تمام کشور حتی دورافتاده‌ترین نقاط سفر می‌کنم و به دیدار هموطنان‌مان خواهم رفت. 

جامعه در حال حرکت به سمت امید و به نتیجه رسیدن برنامه‌های دولت است

ماموستا ملا «قادر قادری» نیز در این دیدار، با اشاره به تنگناهای معیشتی مردم گفت: مشکلات جامعه را دریابید و تلاش کنید جامعه در حال حرکت به سمت امید و به نتیجه رسیدن برنامه‌های دولت باشد.

وی افزود: با مردم، نمایندگان، بزرگان و علمای مذاهب مختلف در اقصی نقاط کشور از کرمانشاه و کردستان تا بلوچستان و جنوب خراسان و ترکمن‌ها ارتباط داشته باشید و نقطه نظرات ایشان را به دولت و رئیس جمهور انتقال بدهید و از راهکارها و نقطه نظرات اقوام و مذاهب برای پیشرفت جامعه بهره ببرید.

امام جمعه شهرستان پاوه خاطرنشان کرد: خواست و پیام ما این است که شما محکم و با قامتی راسخ برای پشبرد برنامه‌های عدالت‌محور دولت آقای رئیسی همراه ایشان باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار