رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی:

خدمت‌رسانی به خانواده شهدا ادای دین و تکلیف است

صالحی‌آرا با بیان اینکه خانواده معزز شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند، گفت: خدمت‌رسانی به خانواده شهدا ادای دین و تکلیف است و هیچ پاداشی بالاتر از فرودآوردن سر تعظیم برای این قشر نیست.
کد خبر: ۴۸۶۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ - 30October 2021

خدمت‌رسانی به خانواده شهدا ادای دین و تکلیف است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «احمد صالحی‌آرا» رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی امروز در نشست با مدیران ستاد شاهد و ایثارگر واحد‌ها و مراکز دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تأکید بر اینکه خدمت به خانواده معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان موجب شادابی روح می‌شود، اظهار داشت: رسیدگی به امور این افراد افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه خانواده معزز شهدا حق بزرگی بر گردن نظام و انقلاب اسلامی دارند تصریح کرد: خدمت‌رسانی به خانواده شهدا ادای دین و تکلیف است و هیچ پاداشی بالاتر از فرودآوردن سر تعظیم برای این قشر نیست.

وی مسئولان و مدیران ستاد شاهد و ایثارگر واحد‌های دانشگاهی را حلقه وصل بین خانواده شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و افزود: بر اساس سند و مدارکی که از دفاتر بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یا شهرستان تحویل همکاران دانشگاهی می‌شود، مسئولیت تأیید ایثارگری دانشجویان بر عهده مسئولان ستاد شاهد و ایثارگران مراکز استان و واحد‌های تابعه است.

صالحی‌آرا با بیان اینکه برخی از دانشجویان هنوز قهرمانان دفاع مقدس استانی خود را نمی‌شناسند خاطرنشان کرد: شناساندن شهدای استانی در دانشگاه‌های آزاد اسلامی یکی از اهداف مهم ستاد شاهد و ایثارگر واحد‌های دانشگاهی است.

وی متذکر شد: شهدا جان شیرین خود را کف دست گرفته و صادقانه در این راه گام برداشتند؛ مسئولان، مدیران ستاد شاهد و ایثارگر واحد‌های دانشگاهی در بهترین نقطه و مکان برای خدمتگزاری هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار