رئیس پلیس آگاهی ناجا خبر داد؛

اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراه

سردار قنبری از اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراه خبر داد و گفت: پلیس در برخورد با مجرمانی که امنیت مردم را به خطر می‌اندازند، مماشات نخواهد کرد.
کد خبر: ۴۸۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹ - 31October 2021

اجرای طرح ضربتی برخورد با سارقان کیف و تلفن همراهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محمد قنبری رئیس پلیس آگاهی، اظهار داشت: در راستای تشدید مبارزه با هرگونه سرقت، طرح مقابله‌ای با استفاده از امکانات و رصد اطلاعاتی مجرمان سابقه دار در سطح استان‌های هدف به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای طرح یاد شده، ۲۹۳ فقره سرقت به روش قاپ زنی کشف و تعداد ۱۴۷ سارق کیف و تلفن همراه که بیشتر آن‌ها حرفه‌ای بودند نیز دستگیر و برای طی مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه با مجازات سریع و قاطع این مجرمان بازدارندگی عمومی ایجاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط و انجام اقدامات تخصصی، حرکات مجرمان به ویژه افراد سابقه دار را زیر نظر داشته و با سارقینی که به جان و مال مردم تعدی می‌کنند، به شدت برخورد خواهد کرد.

سردار قنبری از مردم خواست توصیه‌های پلیسی در نگهداری صحیح اموال را مورد توجه قرار داده و به منظور دستگیری هرچه سریع‌تر مجرمان، موارد مشکوک را در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار