عضو شورای شهر تاکید کرد؛

لزوم پیشگیری از بروز نفوذ در شبکه اطلاعاتی شهرداری تهران

قائمی از شهرداری تهران خواست که در اختلال در سیستم کارت سوخت در هفته گذشته نسبت به استقرار نظامات پیشگیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه اطلاعاتی شهرداری اقدام کنند.
کد خبر: ۴۸۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷ - 31October 2021

لزوم پیشگیری از بروز نفوذ در شبکه اطلاعاتی شهرداری تهرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علی اصغر قائمی عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به قرار گرفتن در هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل به اتفاق هفته گذشته و اختلال در سیستم کارت سوخت اشاره کرد و اظهار داشت: در دومین روز از هفته پدافند غیر عامل هستیم و این روز‌ها صرفا برای برگزاری مراسم و تشریفات نیست بلکه اصل قضیه یادآوری به دست اندکاران است که حساسیت خود را به این حوزه‌ها افزایش دهند.

وی با بیان اینکه حادثه‌ای که هفته گذشته در کشور رخ داد و موضوع آسیبی که به شبکه کارت سوخت کشور رسید این هشدار را تقویت کرد که همه دستگاه‌های کشور باید حساسیت کافی در این حوزه داشته باشند، گفت: از شهرداری تهران می‌خواهیم نسبت به استقرار نظامات پیشگیری از نفوذ و خرابکاری در شبکه اطلاعاتی شهرداری تهران اقدامات لازم را تقویت کنند.

وی خواستار استقرار کامل استاندارد ایزو ۲۷۰۰۱ و ... در سامانه اطلاعاتی شهرداری تهران شد و تصریح کرد: از سال‌های قبل اقدامات در این حوزه شروع شده، اما اگر شهرداری مشکلی در راستای تقویت دارد و نیاز به حمایت از شورا دارد هر چه سربعتر لایحه بدهد تا ما کمک کنیم و از شهردار خواهش می‌کنم که در این زمینه توجه مضاعف داشه باشد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار