در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده کل سپاه: کسب رتبه نخست نیرو‌های مسلح را به روح سردار سلیمانی تقدیم می‌کنیم

سرلشکر سلامی گفت: کسب رتبه نخست دوازدهمین جشنواره مالک اشتر نیرو‌های مسلح توسط سپاه پاسداران را به روح همه شهدا به‌ویژه سپهبد شهید قاسم سلیمانی تقدیم می‌کنیم.
کد خبر: ۴۸۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۵۰ - 01November 2021

اشراف ستاد کلسردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در خصوص دستیابی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رتبه نخست اشراف فرماندهی اظهار داشت: همه سازمان‌ها و ارگان‌ها در سطح نیرو‌های مسلح، تلاش خود را در راستای ارتقای توان دفاعی، ایجاد امنیت و بازدارندگی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از برادران عزیزم در ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و وزارت دفاع، و همکارانم در سپاه پاسداران تقدیر می‌کنم، افزود: فاصله‌ی مشخصی بین سازمان‌ها وجود ندارد؛ زیرا همه به یکدیگر نزدیک هستند و در راستای سرافرازی ایران اسلامی تلاش می‌کنند؛ لذا انتخاب سازمان برتر در این شرایط واقعاً امری دشوار است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: موفقیت به دست آمده حاصل تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی همه فرماندهان، مدیران، کارکنان، آحاد پاسداران و بسیجیان و سربازان در سپاه پاسداران است؛ من هم به تک تک این عزیزان تبریک عرض می‌کنم و این موفقیت را به روح شهیدان به‌ویژه سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» تقدیم می‌کنم.

سردار سلامی تصریح کرد: مجموعه تلاش‌ها در حوزه طراحی رزمایش‌ها، توسعه قدرت دفاعی و اداره سازمان، شاخص‌هایی است که در حوزه اشراف فرماندهی به آن توجه می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار