مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

مسئولیت در عرصه مدیریت، سخت‌تر از دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام «معبودی» گفت: امروز در عرصه مدیریت، نسبت به دوران دفاع مقدس، امتحان سخت تری وجود دارد و لذا مسئولیت‌ها نیز سنگین‌تر و حساسیت‌تر می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ - 31October 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، حجت‌الاسلام «علی معبودی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) در دیدار با سردار «مهدی صباغ» شهردار قزوین که با حضور سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج)، سرهنگ «ابوالفضل طاهرخانی» جانشین سپاه استان و فرماندهان سپاه نواحی شهرستان قزوین برگزار شد اظهار داشت: حضور سردار صباغ به عنوان نیروی انقلابی در استان قزوین، ادامه تلاش وی از یک سنگر به سنگر دیگر است و امیدواریم در این مرحله از آزمون همچون دیگر آزمون ها سربلند میدان باشد.

وی افزود: چنانچه تا به امروز در سنگر دفاع مقدس رزمنده ای موفق بود، امروز نیز در عرصه سازندگی و مدیریت، با همان نگاه جهادی حضور داشته باشد. امروز در عرصه مدیریت، نسبت به دوران دفاع مقدس، امتحان سخت تری وجود دارد و لذا مسئولیت ها نیز سنگین تر و حساسیت تر می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) عنوان کرد: ملت ایران شاهد و قدردان تمام تلاش سربازانی است که برای امنیت میهن اسلامی در عرصه های مختلف دفاعی، مدیریتی و هر مسوولیت دیگری هستند. مجموعه سپاه و بسیج در کنار مدیریت شهری آماده ارائه خدمت با استفاده از تمام ظرفیت خود است. توجه و عنایات الهی موجب قدرت و توان ما می شود و موفقیت سردار صباغ در عرصه مدیریت شهری را از خداوند خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار