معرفی کتاب؛

«سبزپوشان آسمانی»

کتاب «سبزپوشان آسمانی» وصیت‌نامه موضوعی شهدای نیروی انتظامی استان یزد به کوشش «حامد پارسا» توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به زیور طبع آراسته شده است.
کد خبر: ۴۸۶۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸ - 31October 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، کتاب «سبزپوشان آسمانی» وصیت‌نامه موضوعی شهدای نیروی انتظامی استان یزد به کوشش «حامد پارسا» توسط انتشارات «خط شکنان» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد به زیور طبع آراسته شده است.

این کتاب در تیراژ 1000 نسخه در پاییز 1400 منتشر شد که در ادامه بخشی از متن کتاب را از نظر می گذرانیم:

شهادت مزد بزرگی برای کسانی است که جان، مال و آبروی خویش را در مسیر اطاعت از معبود خویش نثار کردند و خود را به قافله عاشقان سبکبال رساندند. بزرگداشت این سبکبالان آسمانی چراغی روشن برای هدایت نسل امروز و فردای ما است. باید شرح حماسه شهدای والامقام را به رشته تحریر درآورد تا غبار فراموشی، ما را در ادای حق این عزیران ناتوان نکند.

یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسامی ایران امنیت در سراسر کشور عزیزمان ایران است که همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای شجاع، بی‌باک، فداکار، جان بر کف و متدین نیروی انتظامی برای حفظ امنیت این میهن اسلامی جهاد می‌کنند و با جانفشانی خود از این مرز و بوم دفاع می‌کنند.

نیروی انتظامی که سنگردار امنیت کشور عزیزمان است، با مبارزه خود مرارت‌های سخت را پذیرفت و شهدایی بزرگ و والامقام تقدیم اسالم و انقلاب کرد.

وصیتنامه‌های شهدا گونه‌ای از دستنوشته‌های به جا مانده از سلحشورانی است که می‌توان آن را از مهمترین اسناد دفاع مقدس به حساب آورد.

وصیت‌نامه‌های شهدا، کوششی است به منظور حفظ یاد و خاطره شهدا و آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با اخالق، رفتار و فرهنگ شهدای والامقام که باید الگویی برای نسل جدید در زندگی خود باشد. در کتاب پیش روی که «سبزپوشان آسمانی» نام دارد به مجموعه وصیتنامه‌های شهدای فرماندهی انتظامی استان یزد اشاره دارد که بر اساس موضوع جمع‌آوری شده است.

امید است با سرلوحه قرار دادن توصیه‌ها و سفارش‌های شهدا در زندگی خود و عمل کردن به آنها خود را به زندگی سعادتمندانه‌ای سوق دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار